ظرفیت آبرسانی به گرگان طی ۱۰ ماه اخیر ۳۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

حسینی با اشاره به بهره‌برداری و تجهیز ۱۴ حلقه چاه آب آشامیدنی برای شهر گرگان طی ۱۰ ماه اخیر گفت: ظرفیت آبرسانی به مرکز گلستان با این اقدامات ۳۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

«سیدمحسن حسینی» روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار داشت: علاوه بر افزایش ظرفیت آبرسانی به گرگان طی ۱۰ ماه گذشته مخازن آب شرب گرگان نیز بیشتر شد و از ۸۶ هزار مترمکعب به ۱۰۸ هزارمترمکعب رسید.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با اشاره به رشد محسوس اعتبارات این بخش گفت: سال ۹۷ مجموع اعتبارات طرح آبرسانی گرگان ۸.۵ میلیارد تومان بود که سال ۹۸ و ۹۹ به ترتیب ۶.۸ و ۷.۳ میلیارد تومان بود ؛ اما از اواسط سال ۱۳۹۹ ، پیگیری‌های بسیاری برای جذب اعتبارات آغاز شد و در نهایت سال گذشته، قبل و بعد از سفر رئیس جمهور به استان در اسفندماه ۲۲۶ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شد.

 

حسینی افزود: اقدامات جهادی همه دستگاه های دخیل و توجه ویژه دولت برای حل  مشکلات آب در گلستان سبب شد بهار و اولین ماه از تابستان را در گرگان با کمترین مشکل و افت فشار و قطعی آب پشت سر بگذاریم و در ماه‌های آینده نیز با وارد مدار شدن چندین حلقه چاه و افتتاح مخازن، پیش بینی می‌شود تابستان کم دردسری را طی کنیم.

 

کد خبر 1200374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha