آیین نکوداشت خانواده شهدای خبرنگار و بزرگداشت روز خبرنگار در نکا برگزار شد

آیین نکوداشت خانواده شهدای خبرنگار و گرامیداشت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات و شماری ازمسوولان استانی و شهرستانی در هتل مروارید نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار امروز(5 مردادماه) با حضور خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه نکا در شرق استان مازندران برگزار شد.

 

«عبدالرضا بابایی» در این مراسم بابیان اینکه خبرنگاران عنصر پیشران در جهت ارتقاء و پیشرفت کشور هستند؛ نسبت به توجه به جهاد تبیین و مقابله با شایعات رسانه‌های معاند توسط خبرنگاران تاکید کرد.

 

فرماندار نکا افزود: رسالت مهم جهاد تبیین که دغدغه رهبری است و بر این مهم تاکید دارند؛ باید در دستور کار خبرنگاران قرار گرفته و همچنین اصحاب رسانه با امیدآفرینی در جامعه موجبات تعالی و پیشرفت همه جانبه را ایجاد کنند.

وی همچنین با اشاره به بخشی از مشکلات و کاستی‌های جامعه رسانه‌ای گفت: توجه نظام بیمه ای مناسب برای خبرنگاران، ارائه خدمات در خور شان خبرنگاران و توجه جدی به این قشر از جامعه که از اثرگذاران هستند؛ مساله مهمی است که به عنوان دغدغه جدی باید در دستور کار مسئولان امر باشد و مدیران هم باید بار، کمک کار و مددکار خبرنگاران باشند.

 

این مراسم همراه با برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران و برنامه های تفریحی و شاد بود و از دو خانواده شهید خبرنگار نکایی خانواده شهید لقمانی و شهید محمدحسن قریب طزره و خبرنگاران نکایی تجلیل شد.

کد خبر 1200413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha