آماده‌باش مدیریت بحران گلستان/ بارش‌های سیلابی از عصر فردا آغاز می‌شود

حسام گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی گلستان، دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در حال آماده ‌باش درآمدند.

«رسول حسام» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: باتوجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گلستان جلسه ای با دستگاه های عضو ستاد بحران استان با موضوع تحلیل آخرین داده ها و وضعیت جوی استان برگزار شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: براساس این تحلیل ها بارش های نقطه ای و سیلابی از عصر فردا (پنج شنبه) در استان گلستان آغاز می شود و شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: اوج بارش ها از بامداد تا روز جمعه خواهد بود و در ارتفاعات شرق و غرب و شمال استان بارش های نقطه ای، رگباری و سیلابی را شاهد خواهیم بود. همچنین در این مدت صاعقه و رعد و برق در نواحی گوهستانی و کوهپایه پیش بینی می شود.

 

حسام از مردم خواست هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از توقف و استقرار در حرایم و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

 

وی افزود: در این مدت مردم گلستان از رفتن به تفرجگاه ها و صعود به کوهستان خودداری کنند. امیدواریم در روزهای آینده شاهد بارش های خوب بدون هیچگونه خسارت جانی و مالی در استان گلستان باشیم.

 

 

کد خبر 1200457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha