اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری دوره ‌های آموزشی امداد و نجات را فرا می گیرند

همزمان با طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت تابستان، اعضای کانون‌ های مساجد چهارمحال و بختياری دوره‌ های آموزشی کمک ‍‌های اوليه امداد و نجات را با مشارکت جمعيت هلال احمر استان فرا می گیرند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت تابستان، اعضای کانون‌ های مساجد چهارمحال و بختياری دوره‌ های آموزشی کمک ‍‌های اوليه امداد و نجات را با مشارکت جمعيت هلال احمر استان فرا می گیرند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری ادامه داد: آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با مهارت های کمک های اولیه و امداد و نجات به صورت کاربردی هدف برگزاری این دوره آموزشی است.

 

وی ابراز کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره های آموزشی شاهد ارتقای مهارت های نوجوانان و جوانان مسجدی در محورهای یاد شده باشیم.

 

مظاهری گفت: برگزاری دوره های آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات همراه با اعطای گواهی نامه معتبر بوده و مبلغ شهریه برای هر نفر ۱۵۰ هزار ریال است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری بابیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در دوره ‌های آموزشی امداد و نجات ۱۵ مرداد ماه جاری تعیین شده است افزود: علاقه ‌مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این کلاس ها به نزدیک ترین کانون فرهنگی هنری مسجد در محله خود مراجعه کنند.

 

کد خبر 1200498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha