مدیران با حضور خود در نماز جمعه با مشکلات مردم بیشتر آشنا می شوند

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان با اشاره به اهمیت حضور مسئولان در نمازجمعه، گفت: مدیران با حضور خود در نماز جمعه با مشکلات مردم بیشتر آشنا شده و در جریان آن قرار می گیرند.

«حجت الاسلام کاظم حریف» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان، اظهار کرد: حضور فعال مسئولان در نماز جمعه نقش مهم و تاثیر به سزایی دارد، چرا که مدیران با حضور خود در نماز جمعه با مشکلات مردم بیشتر آشنا می شوند و در جریان آن قرار می گیرند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: هر چه قدر مسئولان در نمازجمعه حضور داشته باشند، مردم با نظام بیشتر آشنا می شوند و اتحاد در نماز جمعه به خوبی نمایان می شود.

 

حریف ضمن تاکید بر حضور مردم و مسئولان در نماز جمعه، خاطرنشان کرد: باید نهاد آن را تقویت و شاهد برکات آن باشیم، چرا که نمازجمعه قلب تپنده هر شهری است و ائمه جمعه پدران معنوی شهر هستند که در این صورت شهر زنده و پویایی خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه نمازجمعه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است، اضافه کرد: این موضوع رشد خوبی داشته و اکنون تمام شهرها از نماز جمعه برخوردارند که معنویت یکی از شاخص های بارز آن است، مردم کنار هم جمع می شوند و روابط اجتماعی هم شکل می گیرد و اتحاد و وحدت بیش از بیش ایجاد می شود.

 

وی تصریح کرد: نمازجمعه تحلیلی برای بالا بردن تحلیل سیاسی، بینش، آگاهی و بصیرت افزایی است، مردم ایران با اقامه اولین نماز جمعه تاکنون هر هفته حضور پرشور و گسترده ای داشته و ثابت کردند پای آرمان ها و ارزش های نظام ایستادند و تا آخر گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

کد خبر 1200500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha