همدان مهد عالمان، شاعران و حکیمان است

رییس جمهور با اشاره به اینکه همدان مهد عالمان، شاعران و حکیمان است افرادی که حتی جهان اسلام نیز در پرتو شخصیت آنها فیض برده است ، گفت: ظرفیت استان همدان ظرفیت بسیاری است که کشاورزی و گردشگری از جمله آنها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، « آیت الله سید ابراهیم رئیسی»  صبح امروز (6 مرداد) در فرودگاه همدان با بیان اینکه  تاریخ استان همدان یادآور رشادت های بسیاری است، گفت:  استان همدان دارای  ۸ هزار شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز است و همین برای من و دولت مایه افتخار است که به محضر آنها عرض ادب کنیم.

 

رییس جمهور با اشاره به اینکه همدان مهد عالمان، شاعران و حکیمان است افرادیکه حتی جهان اسلام نیز در پرتو شخصیت آنها فیض برده است ، افزود: ظرفیت استان همدان ظرفیت بسیاری است که کشاورزی و گردشگری از جمله آنها است.

 

وی درباره ظرفیت های استان در بخش معادن ادامه داد: شرایط معدنی استان همدان نیز دارای ظرفیت‌ قابل توجه است ظرفیتی که اگرچه با مشکلاتی رو به رو است اما از آنجا که ظرفیت نیروی انسانی کارآمد داریم مشکلات قابل حل است.

 

وی بیان کرد:  بررسی هایی درباره استان در تهران و استان با حضور مسیولان انجام شده است، که امیدواریم جمع بندی این تصمیمات را در شورای اداری به اطلاع رسانه هاو مردم برسانیم.

 

آیت الله رییسی همچنین عنوان کرد: به دلیل کوتاه بودن سفر  امکان سفر به شهرهای استان نیست اما در سفرهای بعدی وظیفه دارم به شهرهای دیگر استان سر زده و به مردم ادای احترام کنم.

 

گفتنی است، « آنتا زند»  به نمایندگی از مردم ولایتمدار همدان مراسم خوش آمدگویی به رئیس جمهور رییسی را انجام داد.

 

وی فرزند پاسدار شهید جواد زند است. این شهید معزز در سال ۹۳ در منطقه کامیاران و کوه‌های شاهور، در حین مبارزه با گروهک تروریستی پژاک به مقام والای شهادت نائل آمد.

 

برنامه های سفر رییس جمهوری در استان همدان

براساس برنامه اعلام شده، رییس جمهور پس از برگزاری آیین استقبال در فرودگاه همدان، برای دیدار عمومی با مردم کبودرآهنگ و سخنرانی در اجتماع عظیم مردم به استادیوم ورزشی این شهر خواهد رفت.

در ادامه و در ساعت ۱۱ امروز، آیت الله رییسی با حضور در سالن شهید سلیمانی (انقلاب) شهر همدان در اجتماع عظیم مردم این شهرستان سخنرانی خواهند کرد.

برنامه بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها و شرکت در جلسات دیدار با نخبگان، شورای اداری و در نهایت نشست خبری با خبرنگاران پایان بخش برنامه های سفر یک روزه آیت الله رییسی به استان همدان است.

برنامه وزرا و اعضای هیات دولت در سی امین سفر استانی رییس جمهور 

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

 

 

 

کد خبر 1200507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha