مردم مهمترین مولفه قدرت در کشور هستند/ فشارهای سیاسی و اقتصادی مقاومت ملت ایران را بی اثر نکرد

رییس جمهور در جمع مردم شهرستان کبودرآهنگ گفت: فشار سیاسی و اقتصادی مقاومت ملت ایران را بی اثر نکرده است بنده به عنوان خدمت گزار شما وظیفه خود می دانم با خواست ملت ایران همراه باشم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» صبح امروز (۶ مرداد) در سالن ورزشی ولایت شهرستان کبودرآهنگ در دیدار مردمی گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰۰ شهید شهرستان کبودراهنگ گفت: مبارزه و ایستادگی در مقابل رژیم شاهنشاهی و همراهی با امام بزرگوار و دارا بودن کارنامه درخشان در دفاع مقدس از ویژگی های بارز مردم این شهرستان است.

 

رییس جمهور افزود: شهرستان کبودراهنگ دارای مردمان مومن و انقلابی دارد که مورد شناخت همگان است بنابراین ایستادگی و مقاومت و بصیرت را باید در این شهر و منطقه حفظ کرد.

 

وی با بیان اینکه مهمترین مولفه قدرت ملی و امنیت ملی است، تصریح کرد:  ما به نیروهای نظامی افتخار میکنیم اما مهمترین مولفه قدرت را مردم همیشه در صحنه دارند.

 

وی ادامه داد: امروزه جنگ اراده هاست دشمن تمام سعی خود را می کند تا مردم را  از ارزش های انقلاب و شهیدان دور کند ولی ما با قدرت و قوت این مسیر را ادامه می دهیم و راه را همواره می کنیم .

 

آیت الله رییسی با بیان اینکه سخن گویی کاخ سفید اعلام کرده است در فشار حداکثری جمهوری اسلامی ایران شکست خورده  ایم، گفت: این به معنای پیروزی مقاومت ملت ایران و شکست دشمنان است.

 

رییس جمهوری بیان کرد:  فشار سیاسی و اقتصادی مقاومت ملت ایران بی اثر نکرده است بنده به عنوان خدمت گزار شما وظیفه خود می دانم با خواست ملت ایران همراه و همواره باشم.

 

مردم شهرستان کبودرآهنگ شور و اشتیاق خاصی برای میزبانی از رییس جمهور دارند و چشم انتظار استقبال و میزبانی از آیت الله رییسی در سی امین سفر استانی داشتند.

 

پس از انتخاب این شهرستان برای دیدار مردمی و سخنرانی رییس جمهور، شور و اشتیاق وصف ناپذیری در این شهرستان حاکم شد به گونه ای که مردم به صورت خودجوش در حال راه اندازی ایستگاه های صلواتی و کمک به آماده سازی محل سخنرانی آیت الله رییسی شدند.

 

وضعیت شهرستان کبودرآهنگ و جنب و جوش و نشاط ایجاد شده در شهر بیانگر استقبال پررنگ از رییس جمهور مردمی دولت سیزدهم در این شهرستان است.

 

شهرستان کبودرآهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش، سه شهرستان و  ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

 

خبر تکمیلی سخنرانی ارسال می شود./

کد خبر 1200550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha