نقش مردم همدان در دفاع مقدس فراموش نشدنی است/ تا دو ماه دیگر آب به همدان می‌رسد

آیت الله رئیسی با اشاره به نقش فراموش نشدنی مردم همدان در دفاع مقدس گفت: تأمین آب شرب مهمترین دغدغه مردم است که این مشکل حداکثر تا دو ماه آینده مسئله آب به سامان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، ظهر امروز (۶ مرداد)  با حضور در ورزشگاه شهید سلیمانی، ضمن دیدار با مردم همدان گفت: همدان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین و شهر  بزرگانی از علما و فلاسفه است.

رئیس جمهور با اشاره به رشادت و ایستادگی مردم استان در دوران دفاع مقدس افزود: رمز موفقیت مردم این دیار، ایمان و باور به خدا و مجاهدت در راه حق است که باید همواره از آن صیانت کرد.

آیت الله رئیسی ادامه داد: فراموش نمی کنیم که در روزهای جنگ و دفاع مقدس مردم شهرها و روستاهای همدان چطور فرزندان خود را راهی جبهه می کردند. وی بیان کرد: وجود سرداران شهید همدانی و سلگی و همه سرداران سرافرازی که افتخار این مرز و بوم شدند از شاخصه های همدان است.

آیت الله رئیسی گفت: مردم استان همدان در دفاع مقدس و زیر بمباران شبانه روزی خوش درخشیدند و ایستادگی و مقاومت و رشادت و بصیرت مردم همدان دشمن را ناامید کرد. رئیس جمهور بیان کرد: امروز خداوند متعال به این استان ظرفیت های بسیاری مرهمت فرموده که مهمترین ظرفیت، مردم هستند و من به عنوان یک سرباز و طلبه و خدمتگزار در خدمت مردم هستم.

وی افزود: هرچند از سال 61 تا 63 در خدمت مردم همدان بودم، اما شرابط امروز متفاوت شده و باید کارهای بسیاری انجام شود وی، مهمترین دغدغه مردم همدان را تأمین آب شرب دانست و افزود: مسئله آب مردم را رنج می دهد و مسئولان پیگیر برطرف شدن مشکل هستند و  اگرچه کارهابا تاخیر 17 ساله انجام می شود، اما بنا داریم عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه حداکثر ظرف دو ماه آینده مسئله آب به سامان می‌رسد اعلام کرد: امروز بخش تولید و کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد. وی با تأکید بر احیای واحدهای راکد تصریح کرد: اگر واحدهای صنعتی به هر دلیل تعطیل شده باید به چرخه تولید بازگردد زیرا سبب اشتغال زایی می شود.

این خبر در حال تکمیل است ....

کد خبر 1200594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha