متهم متواری پرونده کلاهبرداری صرافی در شیراز به کشور بازگردانده شد

بحرینی گفت: متهم متواری پرونده کلاهبرداری صرافی در شیراز پس از پیگیری های طولانی با هدف رسیدگی قضایی به کشور بازگردانده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مصطفی بحرینی»، امروز (پنجشنبه 6 مرداد) از استرداد متهم متواری پرونده کلاهبرداری صرافی در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: متهم متواری این پرونده پس از پیگیری های طولانی با هدف رسیدگی قضایی به کشور بازگردانده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود: متهم این پرونده در پرونده کلاهبرداری 200 میلیارد تومانی در سال 97 به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس متواری شد که با پیگیری های مداوم مقامات عالی قوه قضائیه، دادستانی شیراز و همکاری اداره کل امور بین الملل قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای رسیدگی به اتهامات به کشور بازگردانده شده است.

وی اضافه کرد: متهم اصلی دیگر این پرونده در سال 99 از ترکیه به کشور بازگردانده شد و متهمان این پرونده پس از محاکمه در دادگاه کیفری در استان فارس به حبس طولانی محکوم شده بودند که اقدام به فرار کردند و اکنون آخرین متهم پرونده نیز دستگیر و بازگردانده شد.

بحرینی اعلام کرد: فرد دستگیر شده با قرار تامین مناسب در بازداشت است و با دستگیری آخرین متهم این پرونده کلاهبرداری، امیدواریم که شاهد تعیین تکلیف نهایی این پرونده کثیر الشاکی باشیم.

کد خبر 1200600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha