کتاب  «ویولن زن روی پل» اثربخشی بالایی دارد

حجت الاسلام سبزیان با بیان اینکه این کتاب، امید را زنده نگه داشته است؛ گفت: همانطور که پیامبر(ص) در حدیثی می فرمایند«به راستی که امام حسین(ع)، چراغ هدایت و کشتی نجات است»، سرعت اثربخشی این کتاب به واسطه سوار شدن نویسنده بر کشتی امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبر سبزیان» امروز پنج شنبه (۶ مرداد) در آئین معرفی و خوانش کتاب «ویولن زن روی پل (روایت سفری از ظلمت به نور)» و کارگاه آموزش نویسندگی که در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد  مقدس برگزار شد؛ با بیان اینکه امروز به عنوان خواننده کتاب در این آئین حضور دارم، گفت: این کتاب از مسیر پرشتاب حضرت سیدالشهدا(ع) عبور کرده است. همانطور که پیامبر(ص) در حدیثی می فرمایند«به راستی که امام حسین(ع)، چراغ هدایت و کشتی نجات است»، سرعت اثربخشی این کتاب به واسطه سوار شدن نویسنده بر کشتی امام حسین(ع) است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خطاب به خسرو باباخانی، نویسنده کتاب «ویولن زن روی پل» اظهار داشت:  خداوند به شما و قلمتان قدرت و اجر بدهد که با نوشتن این کتاب چه در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و چه در عرصه اجتماعی و کاهش آسیبها و معضلات اجتماعی گامی موثر برداشته اید.  به عبارت دیگر به جای برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی می توان با مطالعه این کتاب نتایج خوبی را دریافت کرد.

 

وی با بیان اینکه این کتاب، امید را زنده نگه داشته است، گفت: به نظر بنده اسم این کتاب می توانست «ویولن زن روی پل امید» باشد.  


حجت الاسلام سبزیان با اشاره به گفته مهدی قزلی در رابطه با ماه طاووس علیخانی، همسر نویسنده کتاب، افزود: در واقع کتاب «ویولن زن روی پل» شخصیت جدیدی را به ادبیات ما اضافه کرده است. فردی که معنای جدیدی از تاب آوری را به جامعه ارائه داده است و می تواند الگویی برای زنان و بانوان امروز باشد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی کتاب «ویولن زن روی پل» را فرا زمانی دانست و عنوان کرد: بدون شک این کتاب با گذشت زمان و مطالعه بیشتر از جایگاه والاتری برخوردار خواهد شد. پیشنهاد می کنم باشگاه کتابخوانی از افرادی که کتاب را خواننده اند، معرفی کرده اند و یا به واسطه آن اعتیاد خود را ترک کردند تشکیل دهید تا اثرات برجسته این کتاب را به خوبی احساس کنید.

انتهای پیام/

کد خبر 1200622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha