ترویج ازدواج آسان و تشویق زوجین جوان به فرزند آوری باید مورد توجه همگان باشد

سردار حزنی به همکاری سپاه با کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در امر ترویج ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: ترویج ازدواج آسان و تشویق زوجین جوان به فرزند آوری باید مورد توجه همگان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» امروز(۶مرداد) در آئین اهدای ۱۷ سری جهیزیه به زوج های جوان کم برخوردار به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، توسط مرکز آموزشي المهدی سپاه پاسداران شهرستان بابل، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دفاع مقدس استان مازندران و بیش از ۴۰شهید مدافع حرم این خطه و شهدای گمنم آرمیده در پادگان المهدی، اظهار کرد: قدردان همت والای مردم و مسئولین استان مازندران برای دستگیری از محرومین به ویژه تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند هستیم.

 

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگي و محرومیت‌زدايي، مهمترین ماموریت سپاه را دفاع از اقتدار و امنیت کشور دانست و گفت: در کنار تامین امنیت، خدمت به مردم در راستای کمک به دولت و با هدف محرومیت زدایی از رسالت‌های سپاه است و با جدیت دنبال می شود.

 

وی ضمن تحسین عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرسان بابل برای حمایت از محرومین افزود: امید است در آینده ای نزدیک شاهد جهشی در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند استان مازندران باشیم.

 

سردار حزنی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا از دولت بخواهند تعهدات خود به سپاه را عملیاتی کنند و سپاه بتواند ماموریت خود در بحث محرومیت زدایی،‌ توزیع کمک مومنانه و ... را به درستی انجام دهد.

 

وی به همکاری سپاه با کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در امر ترویج ازدواج آسان اشاره و بیان کرد: ترویج ازدواج آسان و تشویق زوجین جوان به فرزند آوری باید مورد توجه همگان باشد.

 

کد خبر 1200711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha