تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی شادگان در حالت آماده‌باش کامل باشند

صالح زاده گفت: کلیه دستگاه‌های خدمات امدادی و خدمات رسان شادگان در برابر سیل احتمالی در آماده‌باش کامل باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال صالح زاده» امروز (جمعه ۷ مرداد) در جلسه  ستاد مدیریت بحران شادگان که با حضور اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در پی هشدارهای اداره کل هواشناسی استان خوزستان در خصوص بارش باران های شدید که منجر به وقوع سیلاب احتمالی در شهرستان شادگان و روستاهای حومه خواهد شد، تمامی نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسانی و امدادی به حالت آماده باش کامل باشند.

 

فرماندار شهرستان شادگان بر لزوم اجرای مصوبات شورای ستاد بحران شهرستان تاکید کرد و افزود: باید مصوبات ستاد شهرستان به صورت کامل اجرایی شوند و تمامی دستگاه‌های عضو نیز باید تمام اقداماتشان را به دبیر خانه ستاد ارائه کنند.

 

وی از اعضای ستاد خواست با بررسی کارشناسی و فنی نقاط حادثه‌خیز و  آسیب‌پذیر را شناسایی و قبل از وقوع حوادث احتمالی اقدامات عملی خود را انجام دهند.

 

صالح زاده با بیان اینکه باید تمام تمهیدات لازم برای مدیریت شرایط اندیشیده شود تصریح کرد: کلیه مسئولان شهرستان شادگان اهتمام خود را به کار بگیرند تا این هشدار نارنجی را به خوبی و بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذاریم.

 

«عبدالعلی امیدی» در نیز از آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات هلال احمر این شهرستان جهت امدادرسانی به حوادث احتمالی خبر داد و عنوان کرد: به دنبال هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیلاب در مناطق مختلف شهرستان تیم‌های امدادی هلال احمر با تجهیزات کامل جهت مقابله با هرگونه حادثه غیر مترقبه‌ای در آماده باش کامل هستند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان اضافه کرد: نیروهای امدادی شادگان با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر طغیان رودخانه ها به حالت آماده‌باش هستند.

 

وی یاد آور شد: با توکل به خداوند منان و در نظر گرفتن احتمالات و آمادگی نیروهای امدادی شهرستان امیدواریم که به سلامت از این بلایای طبیعی عبور کنیم.

 

کد خبر 1200761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha