خبرنگاری عرصه تقابل حق و باطل است/ هدایت گری مهمترین شاخصه نقدهای خبرنگاران  مازندرانی

حسینی پور با بیان اینکه خبرنگاری عرصه تقابل حق و باطل است، گفت: بیشترین مجالی که دراین ۴۳سال دشمن پیدا کرد این بود که بین حق و باطل غبار ایجاد کند و قدرت تشخیص حق و باطل برای مردم دنیا سخت باشد و خبرنگاران در زدودن این غبار به درستی نقش آفرین بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۷مرداد) در مراسم روز خبرنگار که در سینمای جهان نمای شهرستان چالوس برگزار شد،‌ به نقش موثر خبرنگاران در معرفی انقلاب اسلامی به عرصه های بین المللی اشاره و اظهار کرد:جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی در مسابقه نابرابری که سخت افزار رسانه ای دنیا در اختیار دنیا است و ما صرفا بهره بردار هستیم از این سخت افزار اما به جهت تلاش خبرنگاران ایران عزیز دشمن نتوانست مسیر حق طلبی و عدالت طلبی جمهوری اسلامی ایران را که خمینی کبیر بنا نهاد و رهبری تثبیت کرد را خدشه دار کند.

 

استاندار مازندران به جایگاه رفیع خبرنگاران اشاره و بیان کرد: مبنای ایدئولوژیک ما و بزرگترین روایت تاریخ ما تمایز حق و باطل است.

 

وی گفت: بیشترین مجالی که در این ۴۳سال دشمن پیدا کرد این بود که بین حق و باطل غبار ایجاد کند و قدرت تشخیص حق و باطل برای مردم دنیا سخت باشد و نقش خبرنگاران در عرصه داخل و بین الملل زدودن این غبارهایی است که جریان غرب گرا ایجاد کرد.

 

حسینی پور با بیان اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم،افزود: یاد و نام خبرنگارانی که در روایت حق و باطل به درجه رفیع شهادت رسیدند.

 

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدی خبرنگار در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: دنیا در دوران دفاع مقدس به جهت مخابره اخبار خبرنگاران دفاع مقدسی تسلیم مظلومیت ایران اسلامی شد.

 

حسینی پور با گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی گفت: شهید صارمی نماینده یک جریان فکری رسانه ای است. نامگذاری روز خبرنگار یک مسئولیت سنگین است که بردوش اصحاب رسانه قرار گرفته است.باید تلاش شود این جریان فکری در دنیا منتشر شود.

 

وی از خبرنگاران به عنوان قشر زحمت کش یاد کرد و افزود: اصحاب رسانه با چراغ قلم در سایه مجاهدت لحظه به لحظه برای روشن نگه داشتن مرزهای آگاهی جامه تلاش می کنند.

 

حسینی پور بیان کرد: خبرنگار عنصری آگاه و جاری در زمان است و با ذهن بیدار و قلب تپنده خود برای بیدار نگه داشتن جامعه و برای اطلاع رسانی حضور پیدا می کند و برای معرفی حق با قلم خود شهادت می دهد.

 

وی با بیان اینکه جامعه رسانه ای استان مازندران در عرصه رسانه ای کشور ممتاز است، گفت: استان مازندران در حوزه های مختلف نخبه پرور است.

 

حسینی پور اذعان کرد: با فرهنگ ترین، غنی ترین ، عادل ترین و انقلابی ترین خبرنگاران در سطح استان مازندران فعالیت دارند. میزان پرونده های موجود بین مسئلین و خبرنگاران سایر استان ها مبین این موضوع است. تمام خبرنگارانی که در جمهوری اسلامی ایران برای اعتلای نظام تلاش می کنند در جبهه خودی هستند.

 

وی با بیان اینکه از نقدهای منصفانه استقبال می کینم،‌گفت: خوشبختانه نقد های خبرنگاران این استان علوی تبار در مسیر هدایت گری است.

کد خبر 1200786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha