اولویت عزاداری محرم ارتقای بصیرت و آگاهی نسل جوان و نوجوان باشد

حجت الاسلام حسینی، به رسالت خطیر مبلغان و مداحان در برگزاری مراسم عزاداری محرم اشاره کرد و گفت: اولویت عزاداری محرم ارتقای بصیرت و آگاهی نسل جوان و نوجوان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(7مرداد)، در خطبه های نماز جمعه بروجرد به پیش رو بودن ایام محرم اشاره کرد و اظهارداشت: مبلغان و مداحان در زمینه بصیرت افزایی بین نسل نو رسالت سنگینی بردوش دارند.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) هدفمند باشد، افزود: ارتقای بصیرت دینی و آگاهی نسل جوان و نوجوان در اولویت قرار گیرد.

 

وی در ادامه هفته امر به معروف و نهی منکر را گرامی داشت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید از ادارات دولتی شروع شود.

 

امربه معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است

 

حجت الاسلام حسینی امربه معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی خواند و بیان داشت: اگر کم کاری و گرانی فروشی و منکری را مشاهده می کنیم باید تذکر دهیم.

 

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با سران قوا و رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم در این دیدار مورد تدکید و توجه قرار گرفت.

 

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در این دیدارها رهبر معظم انقلاب به امامان جمعه سفارش کردند که با جوانان و مردم دوست باشید و امامان جمعه در کارهای اقتصادی وارد نشوند.

 

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با پوتین  اشاره کرد و اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، هیچ کس از جنگ خرسند نیست، ولی اگر روسیه جنگ را شروع نمی کرد آنان آغازگر جنگ بودند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه ایران از نظر نظامی و ساخت تجهیزات نظامی به جایی رسیده که روسیه از ایران تجهیزات نظامی خریداری کرده  است، گفت: این افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی است.

 

کد خبر 1200810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha