اعلام برنامه های عزاداری محرم «هیئت خادمان قرآن و عترت» آران و بیدگل

مدیر موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل برنامه های «هیئت خادمان قرآن و عترت» در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را اعلام کرد.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: «هیئت خادمان قرآن و عترت» وابسته به موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل برنامه های ویژه ای را برای دهه نخست محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تدارک دیده است.

 

مدیر موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل افزود: ویژه برنامه های این هیئت قرآنی به مدت ۱۰ روز از روز نخست محرم تا عاشورای حسینی هر روز از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حسینیه فاطمه الزهرا(س) مهد قرآن و ولایت برگزار می شود.

 

حجت الاسلام جلالی اظهار داشت: تلاوت قرآن توسط قاریان ممتاز شهرستان آران و بیدگل، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی و روضه خوانی از جمله برنامه های این مراسم سوگواری خواهد بود.

 

مدیر موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: سخنران این مراسم، حجت الاسلام دکتر سید مجتبی خاتمی خواهد بود و سید علی سیدی نوحه خوانی و ذکر مصیبت این مراسم را بر عهده خواهد داشت.

 

جلالی ابراز امیدواری کرد: عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بویژه جامعه قرآنی شهرستان آران و بیدگل در این مراسم حضور پرشور داشته باشند و از برنامه های این مجلس عزای حسینی بهره مند شوند.

 

مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل از موسسات ممتاز شهرستان آران و بیدگل در حوزه فعالیت های قرآن و عترت است و به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآنی از سال ۱۳۸۲ در چندین سال پیاپی رتبه نخست استان اصفهان و در سال ۱۳۸۷ هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرده است./

کد خبر 1200894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha