اجتماع قلوب و همبستگی اجتماعی در آغاز ماه محرم/ بسیج حافظ امنیت است

پنجشنبه ۶ مردادماه آستان مقدس امامزاده محمد بسترساز جریان سازی جدیدی از اهل نفاق و استکبار شد، آن زمان که مردی با ضربات چاقو، حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی را هدف گرفت؛ واقعه ای که در ابتدای محرم سال جاری زمینه دسیسه چینی بدخواهان را فراهم کرد.

خبرگزاری شبستان- البرز؛ مهدیه دانایی: اجتماع قلوب و هم بستگی اجتماعی تنها مطلبی است که به طور قطع و یقین به دوران غیبت امام عصر(عج) پایان می دهد، آری ما انسان ها بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک شده ایم ولی بیش از هر زمان دیگر تنها مانده ایم. محرم و صفر یگانه تاریخ و روزهایی است که به برکت واقعه حماسی عاشورا می تواند سفره ای وسیع و پهن برای جمع شدن قلوب و دل ها تلقی شود.

 

در این ازدحام جمعیت و سلطه تنهایی افتاده بر بشر، تقابل عجیبی میان بیرون و درون انسان ها حاکم است؛ تنها راه نجات در این ازدحام تنهایی سوار شدن بر کشتی سفینه نجات امام حسین(ع) است تا سلامت به زمان ظهور منجی بشریت برسیم.

 

پنجشنبه 6 مردادماه آستان مقدس امامزاده محمد در حصارک کرج بسترساز جریان سازی جدیدی از اهل نفاق و استکبار شد، آن زمان که مردی با ضربات چاقو، حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی را هدف گرفت؛ واقعه ای که در ابتدای محرم سال جاری زمینه دسیسه چینی بدخواهان را فراهم کرد.

 

 

گویا بنا است عشق به امام حسین(ع) دل های آزادگان و دلدگان و محبان خدا را به یگدیگر پیوند بزند، آنجا که عزم نیروهای توانمند بسیج همچون همیشه وارد صحنه می شود و ضارب را که انگیزه نامعلومی داشته است را دستگیر کنند و بار دیگر نشان دهند که امنیت این مرز و بوم به دست آنانی است که پیوند قلوبشان با شجره طیبه بسیج است.

 

روایتی دیگر از نقطه تاریخی تقابل میان حق و باطل شکل می گیرد، جریان سازی رسانه ای استکبار و منافقین ثانیه به ثانیه به دنبال روایت وارونه ماجرا است؛ شیاطین جن و انس برای به زانو درآوردن انسانیت همواره با تزویر و دسیسه پیش می آیند و اینجاست که تفاوت اهل ایمان و اهل مکر آشکار می گردد.

 

صبر اجتماعی آموزه درس عاشورا است

« سیدمحمدرضا موسوی زاده» در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جریان های رسانه ای معاند همواره درصدد هجمه وارد کردن به شعائر مذهبی و دینی هستند به ویژه آنکه محرم و مناسک عزاداری امام حسین(ع) برای آنان یکی از مهمترین تقابل های فکری است. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: حرکت موثر و به موقع نیروهای بسیج برای دستگیری ضارب حجت الاسلام حسینی نشان داد که نیروهای جان برکف و عاشق بسیجی همواره در صحنه حضور فعال دارند.

 

 

 

به گفته وی، حضرت اباعبدالله حسین(ع) در جریان واقعه عاشورا که حماسه ای بی نظیر و شکوهمند است، درس عزت و صبر اجتماعی را به خوبی آموخت، ایشان نشان دادند که هم آهنگ کردن دلهای مردم با آموخته های دینی و ایمانی در مسیر امامت و ولایت راه نجات بشریت است.

 

مجمع دلدادگان حسینی در خیمه گاه سیدالشهداء همچنان برپاست

 

هم عهدی مردم به ویژه خیل جوانان و نوجوانان با سیدالشهداء در قالب مجمع دلدادگان حسینی با محوریت خیمه گاه سیدالشهداء برپاست و هرگز این چراغ خاموش نمی شود. 

 

« حسین فاضلی هریکندی» نیز در جریان واقعه ضربت خوردن روحانی در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) آورده است: حجت الاسلام سیدحسینی در آستان مقدس امامزاده حصارک در حال سخنرانی بود که فردی با چاقو به جسم وی وارد می کند. 

 

رئیس دادگستری استان البرز افزود: فرد ضارب در محل توسط نیروهای مردمی بسیج دستگیر شد و تحقیقات در خصوص وی با توجه به اختلال های روانی وجود دارد که پس از بررسی اعلام می شود.

 

یکی از راهکارهای شیطان و ایادی آن برای ایجاد تضعیف در جبهه حق، منفعت طلبی فردی، گسست اجتماعی و اختلاف افکنی است، آنان که از این واقعه برای خود کیسه دوختند تا بگویند سوگواران حسینی نمی توانند گردهم جمع شوند.

 

دلدادگان حسینی سالار شهیدان در هیچ شرایطی از اقامه عزا دست برنمی دارند، از دیگر سو، حضور نیروهای فعال بسیجی همواره حافظ امنیت و سلامت جامعه است. 

 

 

 

 

کد خبر 1200905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha