اجرای سرود ید بیضاء با همت گروه سرود قلب های بی قرار در قالب رواق شعر رویداد ملی فهما

حجت الاسلام فراستی با اشاره به اهمیت جایگاه سرود در قلب رواق شعر رویداد ملی فهما گفت: گروه سرود ۱۲۰ نفری قلب های بی قرار با هدف بهره برداری از قالب سرود در مسیر رشد و تبیین برنامه های فرهنگی فعالیت های مستمر دارد.

« حجت الاسلام فراستی» با اشاره به اهمیت جایگاه سرود به عنوان یکی از سرفصل های برنامه ریزی در قالب رواق شعر رویداد ملی فهما به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: گروه سرود ۱۲۰ نفری قلب های بی قرار با هدف بهره برداری از قالب سرود در مسیر رشد و تبیین برنامه های فرهنگی فعالیت های مستمر دارد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی نمازجمعه هشتگرد افزود: این گروه سرود کانون فرهنگی هنری مصلی نمازجمعه هشتگرد در آیین اختتامیه کنگره شعر گمنامی سرودی با عنوان ید بیضاء را اجرا کرد که آن را به ساحت رهبرمعظم انقلاب تقدیم می کند. 

 

به گفته وی، این آیین در تالار وحدت تهران برپا شد که پس از آن نیز سرود سلام فردا با حضور ابوالفضل روحی اجرا شد.  

 

فراستی تصریح کرد: سرود به عنوان یکی از ظرفیت های فرهنگی است که می توان به واسطه آن بسیاری از باورهای ایمانی، الهی و انگاره های دینی را تبیین کرد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی نمازجمعه هشتگرد خاطرنشان کرد: اثر دیگری که گروه سرود قلب های بی قرار آن را اجرا کرد، « سرباز گمنام دیده باز» نام دارد؛ حضور پرشور سرود کانون فرهنگی هنری مصلی نمازجمعه هشتگرد با حمایت و هدایت امام جمعه حجت الاسلام مختاری تقویت و رشد یافته است. 

 

 

کد خبر 1201053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha