اعزام جهادگران سپاه روح الله برای کمک به مردم سیل زده در استان مرکزی

سرهنگ گودرزی با اشاره به سیل روزهای اخیر در نقاط مختلف به ویژه روستاهای استان مرکزی از اعزام جهادگران سپاه روح الله برای کمک به مردم سیل زده در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد گودرزی مقدم» با اشاره به آغاز امداد رسانی و حضور جهادگران سپاه روح الله در کنار مردم آسیب دیده از سیل گفت: جهادگران و پاسداران سپاه استان مرکزی برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان استان اعزام شده اند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه افزود: با توجه به بارش‌های اخیر و وقوع سیل در تعدادی از شهرستان های استان، پاسداران و بسیجیان از همان لحظات ابتدایی در کنار مردم آسیب دیده حضور یافته و با تمام نیرو و امکانات خود مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی همچنین به وقوع سیل شب گذشته در روستای آهنگران از توابع شهرستان فراهان اشاره کرد و ادامه داد: پس از اعلام وقوع سیل و ایجاد خسارت به مردم ، طی فراخوانی جمعی از جهادگران سپاه روح‌الله در ساعات اولیه شب در منطقه حضور یافته و برای یاری رساندن و رفع مشکلات مردم مشغول به خدمت‌رسانی شده اند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه گروه های جهادی پس از حضور در منطقه نسبت به تخلیه گل و لای از منازل مردم، کمک به دامداران برای خروج دام‌ها از مناطق خطرناک، کمک به گرفتاران در سیلاب، تأمین آب شرب، غذا و اقلام مورد نیاز اقدام نموده اند، ادامه داد: این عزیزان با جدیت سعی در رفع مشکلات اهالی دارند و این تلاش و مجاهدت جوانان گروه های جهادی، صحنه هایی بی بدیل از ایثار و خدمت رسانی را رقم زده که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

 

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۱۳۰۰ گروه جهادی در سراسر استان مرکزی با محوریت سازمان بسیج سازندگی سازماندهی شده است که با هدف خدمت رسانی، رفع محرومیت و ایجاد پیشرفت و آبادانی دست در دست  مردم مشغول فعالیت می باشند.

کد خبر 1201151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha