دیدار اقشار مختلف مردم با امام جمعه شهرستان قرچک

اقشار مختلف مردم با امام جمعه شهرستان قرچک به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور دیدار و از زحمات اعضای ستاد نماز جمعه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، بمناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا با امام جمعه شهرستان قرچک دیدار و این روز را به وی تبریک گفتند.

 

حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک با تسلیت ایام سوگواری محرم اظهارداشت: از محبت و بذل توجه مردم شریف شهرستان قرچک مخصوصا خانواده های شهدا و مسئولین محترم در تبریک سالروز نمازجمعه تشکر فراوان می کنم.

 

وی افزود: بنده در حقیقت بعنوان یک سرباز خدمتگزار در خدمت مردم شهرستان قرچک هستم، امیدوارم بعنوان یک خدمتگزار همه مردم شهرستان قرچک خدمت کرده باشم.

 

امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به جایگاه اجتماعی نمازجمعه بیان داشت: نمازجمعه تنها نهادی است که از میان تمامی نهادها هنوز تغییری در آن به وجود نیامده و ضامن سلامت و بقای جمهوری اسلامی است و مطعلق به آحاد مردم است و از جایگاه اجتماعی ویژه ای برخوردار است.

 

وی گفت: اینکه امام جمعه بعنوان پدر معنوی شهر است یک کار بسیار سختی است، سخت بودن از این لحاظ یک جنبه مسئولیت سختی دارد برخی ها فکر میکنند امام جمعه فقط برای آنان است، بنده با این نظر مخالفم و این عقیده را دارم که امام جمعه مطعلق به همه مردم است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به ارتباط امام جمعه با مردم اشاره کرد و تشریح کرد: ارتباط بنده با مردم در روز بسیار زیاد است، بصورت دیدار های چهره به چهره، تماس های تلفنی، فضای مجازی و... وجود دارد، بنده یکجوری به مردم قرچک یک ارادت و دل بستگی خاص دارم.

کد خبر 1201163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha