انصارلله چهلمین سالگرد تاسیس مقاوت اسلامی لبنان را تبریک گفت

رهبر انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۴۴ هجری قمری چهلمین سالگرد تاسیس جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان را به «سید حسن نصرالله» تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « almayadeen»، «محمد علی الحوثی» ، رهبر انصارالله در سخنرانی به مناسبت فرا رسیدن سال 1444  هجری قمری چهلمین سالگرد تاسیس جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان را به «سید حسن نصرالله»،دبیر کل حزب الله تبریک گفت.

الحوثی حزب‌الله و دبیرکل آن را به خاطر ارائه الگوی برجسته مقاومت برای بیش از 40 سال مورد تمجید و ستایش قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم یمن با ایستادگی خود در 8 سال گذشته الگوی خوبی از پیروزی را ارائه دادند ،افزود: مبارزان آزاده در فلسطین، عراق، سوریه، ایران و حزب الله نیز چنین کردند.

این مقام ارشد یمنی در مورد عادی سازی روابط با رژیم صهیوینستی گفت: مستکبران با مطرح کردن عنوان عادی سازی با اسرائیل و نه تجاوز به مقدسات مسلمانان سعی دارند امت اسلامی را مطیع کنند.

شایان ذکر است که جنبش انصارالله ماه گذشته عربستان سعودی را به دلیل اجازه دادن به عناصر صهیونیستی برای هتک حرمت شعائر مقدس اسلامی در مکه و مدینه به شدت محکوم کرد و تأکید کرد که تسهیل‌اتی که رژیم سعودی برای یهودیان ارائه می‌کند در زمانی است که میلیون ها زائر از ادای حج منع شده اند.

این جنبش در بیانیه‌ای افزود: سفر خبرنگار شبکه صهیونیستی به مکه و کوه عرفات و دیگر اماکن مقدس، حمله آشکار به مقدسات اسلامی و تحریک احساسات مسلمانان است.

کد خبر 1201215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha