بصیرت افزایی باید سرلوحه کار هیئت های عزاداری قرار گیرد

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه بصیرت افزایی باید سرلوحه کار هیئت های عزاداری قرار گیرد، گفت: بزرگترین خطری که امروز به جان دین مبین اسلام افتاده بحث شبهه است که دشمن آن را مثل موریانه پرورش داده است و به تبیین این موضوع باید پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «حسن صباغیان» امروز (9 مرداد) در همایش طلایه داران تبلیغ در زیرکوه اظهار داشت: بصیرت افزایی یکی از مهمترین موضوعات در شراط کنونی جهت مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه بصیرت افزایی باید سرلوحه کار هیئت های عزاداری قرار گیرد، گفت: بزرگترین خطری که امروز به جان دین مبین اسلام افتاده بحث شبهه است که دشمن آن را مثل موریانه پرورش داده است و به تبیین این موضوع باید پرداخته شود.

 

وی عنوان کرد: امام راحل در منشور روحانیت فرمودند که علما در نور شمع درس می خواندند و در شرایط مادی سختی بودند اما در مقابل صاحبان زر و زور سر تسلیم فرود نیاوردند.

 

حجت الاسلام صباغیان در خصوص رسالت مبلغان گفت: رسالت مبلغان دین به عنوان یک پیامبر کوچک در شعاع تبلیغی تان این است که در شرایط کنونی مردم را تشویق به عبادت خدا و فرزند آوری کنید.

 

امام جمعه زیرکوه در پایان بیان داشت: جهاد تبیین به این معنا است که هیئت سکولار وجود دارد و بدانید هیئت سکولار هیئت شیطان است و به این موضوع توجه داشته باشید.

 

 

 

 

کد خبر 1201397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha