پرداخت تسهیلات و وام های بلاعوض به سیل زدگان مناطق روستایی با پیگیری بنیاد مسکن فارس

زمانی گفت: بنیاد مسکن فارس با نگاه حمایتی، زمینه پرداخت تسهیلات و وام های بلاعوض به سیل زدگان و افراد آسیب دیده از حوادث سیل اخیر را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطاالله زمانی»، امروز (یکشنبه 9 مرداد) با اشاره به خسارات وارد شده از سیل و بارش های اخیر به روستاهای فارس در جمع خبرنگاران گفت: ارزیابی خسارت ها در مناطق سیل زده فارس در کوتاهترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: بنیاد مسکن فارس با نگاه حمایتی، زمینه پرداخت تسهیلات و وام های بلاعوض به سیل زدگان و افراد آسیب دیده از حوادث سیل اخیر را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: اولویت اصلی بنیاد مسکن باز کردن معابر عبور و مرور اهالی روستا توسط امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی است که این مهم در روستاهای داراب به انجام می رسد و خواستار تسریع در روند کارشناسی واحد های خسارت دیده نیز هستیم.

زمانی گفت: روستای «زین آباد سنگی» از توابع بخش «جنت» شهرستان داراب و روستاهای «محمود آباد»، «کوهک» و «شول» شهرستان زرقان و روستاهای «چاه انجیر» و «علاالدوله» سروستان و دهستان «سیمکان» بوانات از مناطق آسیب دیده استان در اثر بارش های اخیر هستند.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن در شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم است و از ظرفیت های قانونی برای جبران خسارت های سیل بهره گیری می کند و ارزیابان بیناد مسکن در مناطق روستایی مستقر شده و کار ارزیابی از مناطق را آغاز کرده اند و بنیاد مسکن از نخستین ساعت جاری شدن سیلاب دراین روستاها حضور یافته است.

زمانی گفت: در سیل اخیر خانه های زیادی تخریب شدند و دام های دامداران تلف و محصولات باغی و زراعی کشاورزان از دست رفتند و خسارت فراوانی دیدند.

کد خبر 1201500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha