مهار سیلاب در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت : در پی دستور ستاد بحران استان، اقدام های پیش گیرانه توسط شرکت شهرک های صنعتی استان صورت پذیرفت و سبب شد تا از ورود سیلاب به سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،" علیرضا راشکی " اظهار داشت: این اقدام پیشگیرانه با تشریک مساعی و هماهنگی کلیه نیروها و امکانات اعم از ایستگاه های آتش نشانی ، پایگاه های امدادی اورژانس و دستگاه های خدمت رسان صورت پذیرفت.

 

وی افزود: از سوی دیگر به سبب نظارت بر اجرای دقیق ضوابط و الزامات فنی ، رعایت حریم رودخانه ها و مسیل ها و  احداث پل های متعدد برای  هدایت آب های سطحی که پیش از این انجام شده بود ، سبب شد تا علی رغم خسارت های متعدد ناشی از سیلاب در سایر مناطق شهری و روستایی، از بروز خسارت به واحد های تولیدی استان جلوگیری شود.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با وجود بارش های سنگین در نواحی جنوب و مرکز استان تاکنون گزارش خسارت مالی و جانی به شهرک ها و نواحی صنعتی استان از جمله زاهدان ، چابهار ، کنارک و بخش نصرت آباد ارسال نشده است .

 

راشکی خاطر نشان کرد: بر همین اساس فعالیت عادی واحدهای تولیدی مستقر در ۲۸شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی استان کماکان ادامه دارد.

کد خبر 1201503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha