بیش از ۹۴ درصد مردم تالش با سواد هستند

عاشوری ۹۴/۲ درصد مردم تالش با سواد هستند، گفت: در سال تحصیلی گذشته یک‌هزار و ۳۷۴ نفر در سه دوره سواد آموزی ، تحکیم و انتقال تحت‌پوشش و آموزش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«کیا عاشوری» امروز(یکشنبه، ۹ مرداد) در دیدار با معاون نهضت سواد آموزی گیلان، اظهارکرد: شورای پشتیبانی سوادآموزی در حمایت از برنامه‌های سواد آموزی واجرای طرح‌های جهادی با همکاری ادارات و نهادهای مختلف و سپاه، آمادگی کامل دارد.

 

فرماندار تالش افزود: ادارات و نهادهای مختلف در راستای اجرای برنامه‌های نهضت سواد آموزی با اداره سواد آموزی همکاری لازم را داشته باشند.

 

عاشوری با بیان‌اینکه ۹۴/۲ درصد مردم تالش با سواد هستند، تصریح‌کرد: در سال تحصیلی گذشته یک‌هزار و ۳۷۴  نفر در سه دوره سواد آموزی، تحکیم و انتقال تحت‌پوشش و آموزش قرار گرفتند که امید آن است با حمایت از نهضت سوادآموزی بتوانیم شهرستان تالش را به شهرستان برتر از نظر سوادآموزی برسانیم.

 

گفتنی است، در این دیدار داوود مصطفی‌پور معاونت سواد آموزی استان گیلان ضمن تشریح اهداف سازمان نهضت سوادآموزی بر تسریع در شناسایی و آموزش جامعه هدف سواد آموزی ( افراد ۱۰ تا ۴۹ سال ) و عقد تفاهم‌نامه‌های استانی با مدیران کل جهت حمایت از طرح‌های سواد آموزی اشاره کرد.

کد خبر 1201536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha