امداد رسانی سپاه و گروه‌های جهادی به افراد آسیب دیده سیل در زاهدان

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از امداد رسانی سپاه و گروه‌های جهادی به افراد آسیب دیده سیل در زاهدان خبر داد و گفت: بسیج و سپاه به همراه گروه های جهادی و بسیجیان در کنار مردم و مشغول امداد رسانی هستند.

«سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: از زمان وقوع بارندگی‌ها در زاهدان بسیج و سپاه به همراه گروه های جهادی و بسیجیان در کنار مردم و مشغول امداد رسانی هستند.

 

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه افزود: در زاهدان فعالیت های مختلف با استفاده از ظرفیت ویژه نیروهای سپاه پاسداران ،از جمله  تخلیه آب از منازل دچار سیلاب و آب گرفتگی، توزیع اقلام مورد نیاز جهت منازل دچار حادثه، کمک به جابجایی اساسی خانه وسایل نقلیه گرفتار سیل ، شناسایی و سرکشی از بافت های فرسوده محله ، احصا مسایل در خصوص سیلاب ، شناسایی مناطق بحران محله توسط خادمین محرومین انجام شد.

 

جعفری با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان  تا پایان بحران سیل در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی کم نخواهند گذاشت، گفت: در جریان سیل در شهرستان زاهدان نیز در مدت 3 شبانه روز، 15 هزار پرس غذای گرم بین افراد گرفتار در سیلاب توزیع شد.

 

این مسؤول با اشاره به فعالیت ۳۵ گروه جهادی به استعداد ۳۱۰ نفر در محلات مختلف زاهدان، ادامه داد: 20 دستگاه ماشین سنگین و مهندسی و 100 دستگاه ماشین سبک نیز در سیل زاهدان خدمات رسانی لازم را انجام دادند.

 

وی گفت: کمک رسانی به خانواده های گرفتار در سیلاب ناهوک، شهرستان سراوان همراه با گروه های جهادی و همچنین بسیجیان دسته رزمی محور عملیاتی شهید قریب  انجام شد.

 

کد خبر 1201566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha