نخستین عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» برگزار می‌شود

همزمان با ایام عزاداری شهدای دشت کربلا نخستین عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» به همت مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم با همکاری نهادهای فرهنگی برگزار می شود.

«صادق نباتی مقدم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: همزمان با ایام عزاداری شهدای دشت کربلا نخستین عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» به همت مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم با همکاری نهادهای فرهنگی برگزار می شود.

 

رئیس مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم تصریح کرد: این عسکواره با هدف نقش کودکان را در عزاداری سرور و سالار شهیدان از دریچه دوربین به تصویر بکشد.

 

وی افزود: به تصویر کشیدن معصومیت کودکان در مواجهه با مظلومیت واقعه عاشورا و اثرات مثبت و سازنده آن در تکوین شخصیت و رشد معنوی این آینده سازان جامعه از دیگر اهداف این مسابقه فرهنگی است.

 

نباتی مقدم عنوان کرد: نگاه هنرمندانه و ثبت تصاویر عاشورایی با رویکرد تربیتی و انتقال صحیح و اثربخش پیام در این رابطه، مهمترین ویژگی انتخاب آثار خواهد بود.

 

رئیس مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم یادآور شد: شرکت در این عکسواره با ارسال تصاویر تهیه شده با تلفن همراه مطابق اهداف عنوان شده در تمام گروه‌های سنی مقدور است و هر فرد می‌تواند با ارسال ۱ تا ۱۰ عکس در این مسابقه  شرکت کنند.

 

نباتی مقدم خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان تا 19 مرداد ماه فرصت دارند تا به همراه آثار خود نام، نام خانوادگی، شماره ملی و شماره تلفن همراه و ثابت را از طریق پیام رسان واتساپ یا ایتا به شماره تلفن 09144515593ارسال کنند.

 

وی اظهار داشت: به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

 

رئیس مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم بیان کرد: داوری آثار رسیده به ۲ شکل انجام خواهد شد و ۵ اثر توسط هیات داوران و ۵ اثر به انتخاب مردم؛ بدین نحو که آثار رسیده در صفحه اینستاگرام memar.ardabil منتشر خواهد شد و هر اثر که بیشترین پسند را کسب کند به عنوان آثار برتر انتخاب خواهند شد.

 

نباتی مقدم ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حوزه هنری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) استان، شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل نیز در برگزاری این عکسواره همکاری دارند.

کد خبر 1201597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha