مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره امام حسین ( ع) با عنوان “عبادت احرار” برگزار می شود

صالحی از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام با عنوان “عبادت احرار” خبر داد.

به گزارش خبرگزای شبستان، «حامد صالحی» از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام با عنوان “عبادت احرار” خبر داد. و گفت: این مسابقه به صورت سراسری از ۸ مرداد مصادف با اول محرم الحرام سال ۱۴۴۴ هجری قمری لغایت ۵ مهر ماه سال ۱۴۰۱ مصادف با ۳۰ صفر، سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در کلیه استان های کشور و دستگاه های اجرایی در حال برگزاری می باشد.

 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز افزود: علاقه مندان می توانند از تاریخ یاد شده نسبت به خرید کتاب اقدام کنند و جهت خرید  نسخه الکترونیکی (ایپاپ) کتاب با ۷۰% تخفیف به قیمت ۷۰/۰۰۰ ریال  از طریق فروشگاه  اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و جهت خرید نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰% تخفیف به قیمت ۱۲۵/۰۰۰ریال از طریق فروشگاه مرکزی ستاد اقامه نماز، عاملین فروش در استان های منتخب کشور و نیز فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانیnamazstore.ir اقدام کنند.

 

 وی در ادامه با اشاره به اینکه علاقه مندان گروه سنی ۱۵  سال و بالاتر می توانند در دو قالب شرکت کننده آزاد یا کارکنان دستگاه های اجرایی در این رویداد فرهنگی شرکت کنند، گفت: مهلت تعیین شده جهت مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از تاریخ ۲۲ مرداد الی ۵ مهر ماه سال ۱۴۰۱ به مدت ۴۶ روز تعیین شده است و آزمون مسابقه از بصورت مجازی از طریق سامانه محراب به نشانی mehr. Namaz.ir در مدت زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان یادآور شد: نتایج مسابقه در تاریخ ۲۲ مهر ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) امام صادق (علیه السلام ) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و درگاه های دستگاه های اجرایی مشارکت کننده اعلام خواهد شد و شرکت کنندگانی که به ۹۰%  سوالات مسابقه پاسخ صحیح داده باشند، به مرحله قرعه کشی راه یافته و از میان آنان به قید قرعه به ۱۲۸ نفر کارت هدیه ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریالی از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

 

کد خبر 1201661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha