پیکر ۲مفقودی سیل گرمسار پیدا شد

حمیدی با بیان اینکه پیکر دومین مفقود شده حادثه سیل شهرستان گرمسار با تلاش ماموران امدادی پیدا شد گفت: در ۲۴ ساعت اول حادثه پیکر یکی از این افراد که اهل روستاهای کالپوش شهرستان میامی بود پیدا شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«محمد حمیدی» با اشاره به اینکه سیل در منطقه چاهک در شهرستان ایوانکی سبب مفقود شدن دو نفر شدگفت: مجموعه پیمانکاری وابسته به منابع طبیعی در واقع در منطقه چاهک و قره چاق شهرستان گرمسار پنج نیرو مستقر داشت که با هشدارهای سیل، سه نفر از این افراد منطقه را ترک و دو نفر به دلیل نامعلومی باقی می‌مانند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با ابراز تأسف از اینکه سیل شدید سبب مفقود شدن این دو نفر می‌شود،افزود: با بسیج عمومی تمام امکانات از هلال احمر، امداد، اورژانس، بسیج و سپاه و مدیریت بحران جست جو از همان لحظات اولیه مفقود شدن این و کارگر آغاز شد اما به واسطه تاریکی شب، متأسفانه نیمه تمام باقی ماند.

 

وی تصریح کرد: پیکر دومین نفر نیز صبح دوشنبه و در فاصله ۲۴ ساعت پس از یافتن پیکر کارگر نخست، پیدا شد.

 

حمیدی با بیان اینکه پیکر این دو کارگر در اختیار مقامات ذی‌صلاح قرار گرفته است، گفت: پس از سه روز کاوش، با کشف پیکر تمامی مفقودان، عملیات جست جو به پایان رسید.

کد خبر 1201686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha