۵ شهرستان استان اردبیل در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

محمدیان اردی گفت: شیوع بیماری کرونا در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال و نمین در وضعیت رنگ زرد و شهرستان های بیله سوار، اصلاندوز، سرعین، نیر، کوثر و گرمی در وضعیت رنگ آبی قرار دارد.

«علی محمدیان اردی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 7 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند و مجموع بیماران بستری شده به رقم 41 نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 10 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارد و 14 بیمار نیز پس از بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: خوشبختانه طی همین مدت فوتی به دلیل بیماری کرونا ثبت نشده است.

 

محمدیان اردی اعلام داشت: شیوع بیماری کرونا در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال و نمین در وضعیت رنگ زرد و شهرستان های بیله سوار، اصلاندوز، سرعین، نیر، کوثر و گرمی در وضعیت رنگ آبی قرار دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها باید مراقب تجمع و دورهمی ها باشند زیرا این محافل موجب آلودگی همه افراد خانواده به بیماری کرونا می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل نگران کننده است و شهروندان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق واکسن یادآور را فراموش کنند.

 

محمدیان اردی عنوان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

کد خبر 1201741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha