‌افزایش طرح های اشتغالزایی در استان به ۶۶۶ مورد/ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شد

عباسی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در استان ایلام پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی، مشاعل خود اشتغالی و نهادهای حمایتی به متقاضیان پرداخت شده است‌.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون اقتصادی استاندار ایلام، در نشست ویژه تبصره ۱۸ اظهار کرد: با تلاشی های صورت گرفته و با احتساب فعالیت های اخیر در جلسات تبصره ۱۸، میزان تسهیلات پرداختی تبصره ۱۸ در قالب ۶۶۶ طرح، به بیش از ۳ هزار میلیارد ریال رسیده است.

 

«شهریار عباسی» با تقدیر از عملکرد مناسب بانک های کشاورزی و مسکن در جذب کامل اعتبارات، افزود: در این زمینه، صندوق کارآفرینی امید استان موفق به جذب بیش از ۹۰ درصد سهمیه اعتباری شده و در پرداخت تسهیل تبصره ۱۸، مقام اول کشور را کسب کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، خاطرنشان کرد: این تسهیلات در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی، مشاعل خود اشتغالی و نهادهای حمایتی به متقاضیان پرداخت شده است‌.

 

وی با تاکید بر استمرار فعالیت بانک ها در جذب اعتبارات در مدت باقی مانده، اظهار کرد: باید از این فرصت در جهت جذب اعتبار شناور سایر استانها استفاده کرد.

 

عباسی در پایان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی عملکرد مدیران را «جذب اعتبارات» عنوان و اظهار کرد: امید است با اصلاح آیین نامه جدید در سال جاری، معایب برطرف و جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات شتاب بیشتری بگیرد.

 

کد خبر 1201820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha