عملکرد دولت با رویکرد امیدآفرینی توسط دستگاه‌های اجرایی منعکس شود

سیفی اطلاع‌رسانی عملکرد دولت را بخشی از جهاد تبیین دانست و با بیان اینکه باید همه دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد دولت را با رویکرد امیدآفرینی منعکس کنند گفت: یکی از اقدامات مثبت دولت مبارزه با کرونا و واکسیناسیون بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالرضا سیفی» ظهر امروز (دوشنبه 10 مرداد) در چهل‌وسومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی خوزستان اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید تدابیری اندیشیده شود تا هیئات‌های مذهبی مراسم‌های عزاداری و سوگواری را در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهند.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تشویق مردم به دریافت واکسن و رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک به ویژه در مراسم‌های عزاداری تاکید کرد و گفت: لازم است اطلاعات و مصوبات این شورا به دستگاه‌های اجرایی، ادارات، روابط عمومی‌ها و خبرگزاری‌ها نیز منتقل شود.

 

وی با بیان اینکه همچنین ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دریافت حداقل سه دوز واکسن هستند اضافه کرد: باید فواید استفاده از واکسن به اطلاع مردم رسانده و به طور مستقیم یا غیرمستقیم وضعیت ویروس جدید برای مردم تبیین شود.

 

سیفی یکی از وظایف این شورا را مطلع کردن از خدمات انجام شده دانست و ابراز کرد: یکی از اقدامات مثبت دولت مبارزه با کرونا است که زندگی مردم را درگیر کرده بود ولی با تدابیری که اندیشیده شد و اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفت جمعیت زیادی از مردم به واکسیناسیون روی آوردند و هم از واکسن‌های داخلی و هم وارداتی استقبال کردند و به روزهایی رسیدیم که حتی یک فوتی هم در روز نداشتیم که این رویه باید همچنان ادامه یابد.

 

وی در خصوص موضوع غرق‌شدگی اذعان کرد: یکی از مشکلات ما در بحث غرق‌شدگی وجود کانال‌های آب است که باید تدابیری جهت جلوگیری از غرق‌شدگی در این حوزه‌ها و نجات فرد غرق شده همچون نصب طناب نجات در جاهای پرخطر اندیشیده شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با ارائه پیشنهاد ایجاد استخرهای جانبی در مناطق کم‌خطر و محافظت‌شده رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و سدها برای شنا کردن ادامه داد: همچنین باید در جاهایی که رفت‌وآمد مردم زیاد است و غریق‌نجات حضور داشته باشد سالم‌سازی سواحل را پیگیری کنیم تا مردم به راحتی بتوانند از اماکن استفاده کنند.

 

وی همچنین به فرا رسیدن هفته دولت اشاره کرد و یاد آور شد: باید در این ایام با همه دستگاه‌های اجرایی مکاتبه شود تا عملکرد دولت را با رویکرد امیدآفرینی منعکس کنند و مردم ببینند که چه کارهایی در این مدت انجام شده است.

 

سیفی اطلاع‌رسانی عملکرد دولت را بخشی از جهاد تبیین دانست و خاطر نشان کرد: عملکرد دولت در این مدت قابل دفاع بوده و توانسته خدماتی را به خوزستان ارائه دهد که با مروز زمان خود را نشان می‌دهد به همین دلیل باید در هفته دولت دستگاه‌ها ویژه عمل کنند و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

 

کد خبر 1201888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha