اجرای طرح اطعام حسینی با توزیع ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان قزوین

فرهادی گفت: پیش بینی می کنیم با مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در ماه محرم امسال همانند سال گذشته طرح اطعام حسینی با توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی را با توزیع سبد کالا در بین خانواده های نیازمند در سطح استان اجرا می کنیم.

 

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین ادامه داد: اجرای طرح اطعام و احسان حسینی از اول ماه محرم آغاز شده است و کمک های مردمی برای این منظور هم در دفاتر کمیته امداد و هم مراکز نیکوکاری صورت می گیرد.

 

وی عنوان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با مراجعه به این دفاتر و مراکز، کمک های خود را داشته باشند و هم اینکه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ واریز کرده و یا با شماره گیری کد مهربانی 028*8877* از طریق تلفن همراه و یا با مراجعه به سایت امداد کمک های خود را به صورت غیرحضوری داشته باشند.

 

فرهادی تصریح کرد: طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا انتهای ماه صفر هم ادامه دارد و ان شاالله با مشارکت مردم بحث توزیع غذای گرم و سبد کالا را در این بازه زمانی در بین خانواده های نیازمند داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: در این طرح غذای گرم و سبد کالا در بین خانواده های زیرپوشش کمیته امداد توزیع می شود همچنین از طریق مراکز نیکوکاری هم این غذای گرم و سبد کالا در بین خانواده های نیازمندی که در محلات شناسایی شدند، توزیع خواهد شد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین تأکید کرد: همچنین امکان پخت غذا هم توسط خیران و نیکوکاران وجود دارد که با مساجد و هیئت ها تفاهم نامه هایی امضا کردیم که اگر کسی نذوراتی دارد می تواند در این هیئت ها و یا مساجد غذا را پخته و در بین نیازمندان توزیع کنیم.

 

وی یادآور شد: پیش بینی می کنیم امسال در طرح اطعام و احسان حسینی با کمک و مشارکت مردم خیر، 9 هزار و 700 مورد سبد کالا و 260 هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند در سطح استان تا پایان ماه صفر توزیع شود.

کد خبر 1201953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha