اعلام فراخوان هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان/ ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۱ مهلت دریافت آثار

از سوی سازمان بسیج فرهنگیان، فراخوان هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان در سال ۱۴۰۱ و جزییات و نحوه شرکت در جشنواره اعلام شد.

هاشمی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان به تشریح دستورالعمل و جدول زمان بندی جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان پرداخت و با بیان اینکه از فروردین ماه سال جاری اقدامات جشنواره از طریق دبیرخانه مرکزی آغاز و به رده‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده است، اظهار کرد: این جشنواره در دو محور؛ ویژه عموم فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت و ویژه هیات‌های اندیشه ورز شبکه علمی فرهنگیان برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه به تشریح ساختار ستاد استانی جشنواره پرداخت و با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش رئیس ستاد، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان قائم مقام ستاد و کمیته‌های اجرایی، علمی- ارزشیابی، مالی و پشتیبانی، رسانه و فضای مجازی، ارزیابی عملکرد و احراز هویت شرکت کنندگان، شش کمیته‌ای هستند که در ساختار ستاد استانی پیش بینی شده است، گفت: دبیرخانه استانی جشنواره نیز در سازمان بسیج فرهنگیان مستقر و نسبت به روند اجرایی سازی مصوبات ستاد و پیگیری امور اقدام می‌کند.

 

هاشمی شرح وظایف ستاد استان و کمیته‌های شش گانه را به تفکیک تشریح کرد و بیان داشت: تشکیل ستاد اجرایی، ابلاغ شرح وظایف، صدور ابلاغ اعضای ستاد استانی، شناسایی نمایندگان شهرستان‌ها و ارسال شیوه نامه و اطلاع رسانی موضوع از مهم‌ترین فعالیت‌های دبیرخانه استانی است.

 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان با بیان اینکه بر اساس جدول زمان بندی اجرای جشنواره، 27 مهر ماه 1401 آخرین مهلت برای دریافت آثار شرکت کنندگان است، گفت: فرهنگیان علاقمند به شرکت در جشنواره باید آثار خود را به صورت اینترنتی و در پرتال جامع دبیرخانه جشنواره به نشانی www.sci-cbo.ir   بارگذاری نمایند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه آثار فرهنگیان در سطح استان داوری و برترین‌ها به مرحله کشوری معرفی خواهند شد، اظهار داشت: بعد از ارزیابی نهایی و تعیین مقالات برتر، آیین اختتامیه جشنواره همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، آذر ماه 1401 برگزار و با حضور مسئولان کشوری از برترین‌ها تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1202064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha