گردشگری را با قوانین و مقررات دنبال می کنیم

شاهوردی با تاکید بر لزوم توجه به قوانین گفت: گردشگری را با قوانین و مقررات دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «هادی شاهوردی» امروز (11 مرداد) در شورای اداری و نشست تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در بشرویه اظهار داشت: برای توسعه و حمایت در حوزه صنایع دستی و گردشگری این شهرستان آمادگی داریم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی افزود: این امکان وجود دارد تا از محل بند الف تبصره ۱۸ و کمک‌های فنی اعتباری به متقاضیان تسهیلاتی در جهت توسعه و حمایت از بخش گردشگری بشرویه ارائه دهیم.

 

وی در خصوص صنایع دستی شهرستان بشرویه عنوان کرد: در حوزه صنایع دستی در بشرویه برک و کرباس آن منحصر به فرد است که با سیاست های درست این حوزه را باید توسعه دهیم.

 

شاهوردی با تاکید بر لزوم توجه به قوانین گفت: گردشگری را با قوانین و مقررات دنبال می کنیم و تمام تلاش همکاران ما بر این است ضمن حمایت از حوزه گردشگری بحث سوابق و قوانین حفظ شود و در حوزه صنایع دستی سومین اداره کل در خصوص اشتغال در این حوزه هستیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی به موضوع حفاظت از آثار تاریخی اشاره کرد و گفت: در زمینه حفاظت و حراست از آثار تاریخی و سرمایه هایی که متعلق به شهرستان است باید بیشتر تلاش شود و نیز در خصوص جذب سرمایه گذار در این زمینه توجه ویژه ای صورت گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 1202125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha