شوراهای امر به معروف و نهی از منکر  در سطح ۱۷ دستگاه اجرایی استان تشکیل شده است

حجت الاسلام حاتمی با بیان اینکه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ۱۷ دستگاه اجرایی استان تشکیل شده است، گفت: در امور مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر تلاش شده که عالمانه، مستدل و اقناع کننده ورود داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام، ظهر امروز(۱۱ مرداد) در دیدار اعضای این ستاد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و ایام محرم، اظهار کرد: ستاد استان در پی دستورالعمل های ابلاغی از سوی مرکز، تعامل و همکاری بسیار خوبی با دستگاه های اجرایی داشته و مدیران دستگاه های اجرایی استان، خود عامل به این دستورالعمل ها بوده اند.

 

حجت الاسلام« محمود حاتمی»  با بیان اینکه تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات یکی از برنامه های این ستاد بوده است، ابراز کرد: این شورا در سطح ادارات متشکل از دوازده نفر است که توجه به تشکیل این شوراها در ادارات استان، یکی از برنامه های اولویت دار بوده است و خوشبختانه  بسیاری از ادارات لیست تشکل خود را  ارائه کرده و نسبت به تشکیل این شوراها اقدام کرده اند.

 

وی با بیان اینکه ما در بیش از ۱۷ اداره حضور پیدا کردیم و  مدیران این دستگاه ها، خود پیشقدم در اجرای این طرح بوده اند و مشارکت در این زمینه چشم گیر بوده است، گفت: ستادهای شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان های استان با مسئولیت ائمه جمعه تشکیل شده است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با بیان اینکه در امور مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر تلاش شده است که عالمانه، مستدل و اقناع کننده ورود داشته باشیم، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان عملکرد مطلوبی داشته است و این ستاد با بالندگی و سازندگی در   راستای اجرای این فریضه الهی در سطح جامعه فعالیت داشته است.

 

حجت الاسلام حاتمی گفت:به برکت همکاری دستگاه های اجرایی مختلف استان و مساجد و نهادهای مختلف اقدامات خوبی در سطح استان انجام گرفته است  و این ستاد بر اساس ارزیابی که مرکز داشته است در خرداد ما و اردیبهشت ماه سال جاری از رتبه بیست و نهم تا نیمه اول فروردین به رتبه سیزدهم رسیده است و در تیرماه هم رتبه استان به ششم ارتقاء یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه با همکاری دکتر گوهری، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح نیروهای مسلح استان نیز  تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می شود که این فریضه الهی با اقدامات انجام شده بیش از گذشته در سطح جامعه مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1202166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha