برگزاری همایش شیر خوارگان حسینی به همت کانون ام ابیها و بیت الزهرای ملایر

وناییان گفت: همایش شیر خوارگان حسینی به همت کانون ام ابیها و بیت الزهرای ملایر در جمعه ۱۴ مرداد ماه برگزار می شود.

«زهرا ونائیان» درگفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی و هنری  ام ابیها در مجموعه موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الزهرا فعالیت دارد که این موسسه از سال 85 ثبت رسمی شده و کانون نیز دو سال بعد در این موسسه بیت الزهرا شکل گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیهای ملایر با اشاره به اینکه این کانون بیش از 300 نفر عضو فعال دارد گفت: برنامه های ابن مرکز بسیار گسترده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیهای ملایر با اشاره به اینکه 26هر ماه بیش از یکصد بسته معیشتی از سوی این مرکز مردمی و با کمک خیرین در بین خانواده های زیر پوشش این مرکز  توزیع می شود افزود:برگزاری برنامه های مناسبتی در اعیاد و جشن ها، برنامه های عزاداری و.. در مناسبت‌های مختلف و.. نیز از دیگر برنامه های این کانون و مرکز است.

وی اضافه کرد: برگزاری  سفره صلوات و سفره ویژه امام حسن(ع) ، برگزاری مراسم قرائت حدیث کسا ، زیارت عاشورا و.. نیز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از دیگر برنامه های کانون ام ابیها است.

مدیر کانون ام ابیهای ملایر از برگزاری برنامه های ماه محرم در این کانون خبر داد و افزود: برگزاری مراسم عزاداری، زیارت عاشورا، پذیرایی از عزاداران حسینی و.. از برنامه های این کانون در ایام ماه محرم  است.

وی برگزاری مراسم گهواره گردانی را از برنامه های این کانون در بیت الزهرا در روز اول ماه محرم دانست و گفت: این مراسم با حضور خواهران عزادار حسینی برگزار شد.

وناییان به برگزاری مراسم عزاداری  در بعد از ظهر و  و شب های ماه محرم در این کانون اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز با حضور اقشار مختلف مردم و با همکاری کانون برگزار می شود.

 وی اطعام دهی به عزاران حسینی از نذورات مردمی ، برگزاری ختم قرآن و زیارت عاشورا ، ختم دعاهای مخصوص این ماه و.. را از دیگر برنامه های این کانون در ماه محرم برشمرد.

 وی همچنین از مراسم همایش شیر خوارگان حسینی  در فضای باز توسط کانون و بیت الزهرا خبر داد و گفت: این مراسم با حضور دو تن از مداحان برجسته شهرستان، در 14 مرداد ماه ساعت5:30 دقیقه عصر با حضور بانوان و فرزندان شیر خوارشان در خیابان اراک موسسه بیت الزهرا  برگزار می شود.

کد خبر 1202292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha