برای تشییع شهید «اسکندری» لازم است هر آنچه که در توان داریم به میدان بیاوریم

آیت الله دژکام گفت: شهید «اسکندری»، برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) جان خود را هدیه کرده و به شهادت رسیده است و لازم است هر آنچه که در توان داریم به میدان بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (چهارشنبه 12 مرداد) در جلسه هماهنگی مراسم تشییع سردار مدافع حرم «شهید اسکندری» که در محل نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: شهید اسکندری برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) جان خود را هدیه کرده و به شهادت رسیده است و لازم است هر آنچه که در توان داریم به میدان بیاوریم.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه برنامه عزاداری و تشییع سردار شهید اسکندری باید شبیه برنامه شهید حججی باشد، افزود: در قبال توجه به شهدا و مقام شامخ شهادت کم کاری کرده ایم و این یک دغدغه برای دغدغه مندان است.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه باید حضور برای شهدا پررنگ و جدی باشد، تاکید کرد: باید به هیئت ها بگوئیم که پای تشییع شهید حضور جدی داشته باشند، اظهار کرد: شهر آماده است و مدیریت باید بشود و باید از مسئله حضور مردم حسن استفاده شود و ارزش های دینی در راستای انقلاب و اسلام استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه اگر برای شهدا پای میدان نیاییم مثل توابیین بعدا پشیمان خواهیم شد، اضافه کرد: مجموعه مدیریت و دستگاه ها باید در خدمت شهدا باشند.

آیت الله دژکام افزود: اگر بنا هست کاری شود باید آرمان شهدا مورد توجه قرار گیرد و مطمئن باشید امام زمان (عج) به کار شما نگاه می کنند و مورد توجه قرار می دهند و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) هم نگاه می کنند ببینند چه می کنید.

وی با اشاره به اینکه شهید شهر و استان را بیمه می کند، افزود: امیدوارم این شهر تا سالها بیمه این شهد عزیز باشد.

کد خبر 1202389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha