اجتماع محرمی مردم نکا و میزبانی از شهید مدافع حرم

نجفی از برگزاری اجتماع بزرگ نکایی ها در عزای سرور و سالار شهیدان خبر داد و گفت: امروز در اجتماع عظیم عزاداران حسینی نکا، مردم نکا میزبان شهید مدافع حرم شهید کابلی هستند.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: محرم امسال با حضور شهدای مدافع حرم به میهن و سرزمین مان عطر و بوی خاص گرفته و عزاداری های امام حسین(ع) با حضور شهدا در کنارمان رنگ و بوی دیگری دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: مردم شهیدپرور و فهیم شهرستان نکا، امروز چهارشنبه میزبان مهمانی از تبار پاکی ها و صلابت و استقامت هستند و با یکی از شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده وداع خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: قدرت، صلابت، اقتدار و عظمت ما مدیون خون شهدایی است که سالیان سال در برابر دشمنان جنگیدند تا این مرز و بوم و اسلام و انقلاب طعمه دست اندازی ها و دست درازی های دشمنان نشود و شهدای مدافع حرم ما هم با الگوپذیری از شهدای دفاع مقدس در دفاع از حرم و حریم جانانه جنگیدند.

 

نجفی از برگزاری اجتماع بزرگ نکایی ها در عزای سرور و سالار شهیدان خبر داد و گفت: امروز در اجتماع عظیم عزاداران حسینی نکا، مردم نکا میزبان شهید مدافع حرم شهید حاج رحیم کابلی هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: اجتماع امروز تجدید بیعتی دوباره با شهیدانی است که نه تنها از سرزمین ما رد برابر دشمن دفاع کردند بلکه از مرزهای دیگر هم دفاع کردند تا دشمن فکر به خطر انداختن جان و مال و ناموس مملکت ما را نکند.

 

وی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه و هوشیار و شهیدپرور شهرستان نکا عصر امروز چهارشنبه 12 مرداد ماه در میدان جانبازان نکا میزبان پیکر پاک شهید مدافع حرم شهید حاج رحیم کابلی هستند و با مدیحه سرایی و نوحه خوانی از این شهید استقبال و با او وداع می کنند.

کد خبر 1202434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha