تشریح برنامه های وداع و تشییع شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» در بهشهر

جناسمی با تشریح برنامه های وداع و تشییع شهید مدافع حرم رحیم کابلی در بهشهر گفت: پیکر مطهر سردار شهید کابلی روز شنبه ۱۵ مرداد ماه با استقبال نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و مسئولان برگزار می شود.

 «حسین جناسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در آستانه تاسوعای حسینی بهشهر میزبان کبوتری خونین بال از حرم بی بی زینب(س) و خان طومان است و مردم بهشهر همزمان با تاسوعای حسینی با شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی وداع می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: ستاد بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی در شهرستان بهشهر برگزار و همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری مراسم ها و حضور سردار شهید کابلی فراهم شده است.

 

جناسمی با تشریح برنامه های وداع و تشییع شهید مدافع حرم شهید کابلی در بهشهر گفت: پیکر مطهر سردار شهید کابلی روز شنبه 15 مرداد ماه با استقبال نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و مسئولان برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شنبه 15 مرداد ماه شب تاسوعای حسینی ساعت 22 شب در خیابان امام خمینی(ره) جنب مصلای آیت الله جباری(ره) با سخنرانی حاج حسین یکتا و مداحی حاج علی علیپور

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: مراسم تشییع روز یکشنبه 16 مرداد ماه همزمان با تاسوعای حسینی ساعت 9 صبح از بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهرهمراه با برپایی موکب پذیرایی برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: پیکر پاک شهید کابلی با برنامه ریزی انجام شده عصر شنبه در روستای قره تپه روستای زادگاهش تشییع و مردم این روستا با شهیدشان وداع و تجدید بیعت می کنند.

کد خبر 1202457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha