تولید و بارگذاری مجله دیجیتالی «عاشورا» به زبان انگلیسی

به همت اداره‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجله دیجیتالی «عاشورا» تولید و در بخش انگلیسی پایگاه اطلاع رسانی مبلّغ بارگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، درگاه ورودی این مجله دیجیتالی مزین به کتیبه‌ها و تصاویر عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) است و مخاطب به محض ورود احساس حضور در حسینیه در ذهنش تداعی می‌شود.

تصاویری از گنبد و گلدسته‌های حرم حسین(ع) و بین الحرمین به همراه نمادهای تعزیت از دیگر مشخصه‌های این محیط مجازی است.

با آغاز شرکت در بخش‌های مختلف این مجله اینترنتی می‌توان پیام‌های تسلیت مصیبت عظیم این ایام به امت اسلام و احادیث معروف پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در باب فضیلت عزاداری برای امام حسین(ع) را مشاهده کرد.

آلبوم تصاویری از عزاداران حسینی(ع)، زیارت نامه خوانی جوانی در حرم، پیرغلامی که زائران را سیراب می‌کند، پاسخ به سؤالات پیرامون ماهیت محرم و عاشورا، دلیل بزرگداشت شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، فلسفه عزاداری، آیین زیارت نامه خوانی از دیگر قسمت‌های این مجله است.

علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند با شرکت در تور مجازی زیارت اباعبدالله الحسین(ع) با دید 360 درجه تجربه یک زیارت مجازی رؤیایی را داشته باشند. مطالبی در خصوص تأثیر قیام سید الشهداء(ع) بر شخصیت‌های بین‌المللی مشهور مانند گاندی و نلسون ماندلا هم در این قسمت بارگذاری شده است.

بخش جذاب و  دیدنی این مجموعه که با عنوان فیلم و نماهنگ طراحی شده است، شامل چندین ویدئوی تأثیرگذار درباره گزارش کوتاهی از سفر یک تازه مسلمان اروپایی به عراق و کربلا در روز عاشورا و تجربیات زیبای او را و همچنین تاریخچه شب عاشورا و وقایع همراه با نوحه های انگلیسی و عربی در مدح و منزلت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) است.

از زیباترین بخش‌های مجله دیجیتالی عاشورا صفحه مخصوص واقعیت مجازی صحنه کربلا است. این تکنولوژی به مخاطبان خود اجازه می‌دهد تا همراه با کاروان امام حسین(ع) قدم بزنند، پشت سر ایشان نماز بخوانند گریه‌های سوزناک کودکان را بشنوند، با حضرت ابوالفضل العباس(ع) همراهی کنند و نیز از نزدیک شاهد مصائب جانسوز حضرت زینب(س) در غم فراق برادر بزرگوارش حضرت امام حسین(ع) و مشقت‌های حضرت زین العابدین(ع) باشند.

گفتنی است؛ به همت اداره‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجله دیجیتالی «عاشورا» تولید و در بخش انگلیسی پایگاه اطلاع رسانی مبلّغ به نشانی اینترنتیhttps://islamglory.com   بارگذاری شد.

کد خبر 1202483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha