موکب و عزاداری سیدالشهدا(ع) در کانون گل نرگس بیجار برپا شد

مدیر مسئول کانون گل نرگس مسجد صاحب الزمان روستای جیران شهرستان بیجار از برپایی موکب و عزاداری سیدالشهدا همزمان با دهه اول محرم خبر داد و گفت: موکب به همت اعضای نونهال کانون برپا شده است.

علی بابایی مدیر مسئول کانون گل نرگس مسجد صاحب الزمان روستای جیران شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: مراسم روضه و عزاداری سالروز شهادت امام حسین(ع) در کانون فرهنگی هنری «گل نرگس» بیجار برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برنامه کانون در ایام محرم حسینی، اظهار کرد: این کانون فرهنگی هنری همزمان با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) روستا و مسجد را به پرچم سیاه مزین هیات نوجوان برای عزاداری ایام محرم اماده شده‌اند.

 

مدیر مسئول کانون گل نرگس مسجد صاحب الزمان روستای جیران شهرستان بیجار از برپایی موکب و عزرداری سیدالشهدا همزمان با دهه اول محرم خبر داد و گفت: موکب به همت اعضای نونهال کانون برپا شده است.

 

بابایی با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم نیز  این کانون در برگزاری برنامه های عزاداری با سایر هیات‌ها و مساجد همکاری لازم را دارد، افزود: برگزاری روضه‌های خانگی توسط اعضای کانون گل نرگس از دیگر مراسم‌هایی است که در طول سال در کانون برگزار می‌شود.

کد خبر 1202600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha