نیاز۲۹۰ میلیارد ریالی استخر سرپوشیده و ورزشگاه آزادی بشرویه برای تکمیل

در بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده و ورزشگاه آزادی بشرویه مطرح شد که این ۲ پروژه جهت تکمیل شدن به اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال نیازمند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، استاندار خراسان‌جنوبی امروز (13 مرداد) در راستای سفر به شهرستان بشرویه از با هدف اطلاع از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های این شهرستان از پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده بازدید کرد.

 

عملیات اجرایی احداث استخر سر پوشیده شهرستان بشرویه در سال 1386 آغاز شده است و این پروژه با زیربنای هزار و 450 مترمربع در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان در حال اجرا است.

 

برای احداث این پروژه که در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکنون 31.5 میلیارد ریال هزینه شده است و تکمیل آن به اعتباری بیش از  170 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 

در ادامه استاندار خراسان‌جنوبی به بازدید از پروژه چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی بشرویه پرداخت و این پروژه از تیپ مینی چمن های فوتسال است که به مساحت 800 مترمربع و با ظرفیت 400 صندلی تماشاچی در مجموعه ورزشی آزادی بشرویه اجرا شده است.

 

چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی بشرویه که در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در سال 96 کلنگ زنی شده و میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه تاکنون 6 میلیارد و 567 میلیون ریال است.

 

فقدان برج نوری، نداشتن سرویس بهداشتی، نبود رختکن، نیاز به تأمين انشعابات آب، برق و غیره از جمله مشکلات این پروژه است که رفع آن ها به اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان نیازمند است.

 

 

کد خبر 1202760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha