رسیدگی و تقویت اداره کل راه‌آهن شرق نیازمند  توجه ویژه ملی

طالبی با بیان اینکه رسیدگی و تقویت اداره کل راه‌آهن شرق نیاز به توجه ویژه ملی دارد، گفت: نیاز است تقویت ایستگاه‌ها و نیروی انسانی، صنایع جوار ریلی و توسعه توان تعمیرات مورد پیگیری و تحقق قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا طالبی» امروز (13 مرداد) در مراسم معارفه مدیرکل جدید راه آهن شرق کشور اظهار داشت: اداره کل راه‌آهن شرق یک ظرفیت ملی است به نگاه ویژه در اعتبارات کشور نیاز دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: ظرفیت بالای ریلی کشور همیشه زیربنای سایر امور توسعه‌ای بوده که همه برای تداوم و افزایش توان این حوزه مصمم هستند.

 

وی ضمن یاد از درگذشتگان حادثه قطار مشهد_ یزد، گفت: ایمنی به عنوان یک اولویت در حمل و نقل ریلی است که باعث شده مردم استقبال بیشتری داشته باشند و باید تلاش شود این مهم مداومت پیدا کند که البته با همه اتفاقات رخ داده اما حوادث حوزه ریلی کمترین است.

 

طالبی با تاکید بر اینکه برای رسیدگی و تقویت اداره کل راه‌آهن شرق نیاز به توجه ویژه ملی است، ادامه داد: نیاز است تقویت ایستگاه‌ها و نیروی انسانی، صنایع جوار ریلی و توسعه توان تعمیرات مورد پیگیری و تحقق قرار گیرد.

 

«علی اکبر رحیمی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در این جلسه گفت: توسعه صنایع جوار ریلی یکی از مهم‌ترین موضوعات و مطالبات در اداره کل راه‌آهن شرق است و تمامی امکانات ‌و ملزومات شهرستان در اختیار این حرکت بزرگ قرار دارد که توقع است مدیرکل جدید تمام ظرفیت‌ها را برای تحقق سریع این مهم به کار‌ گیرد.

 

وی تاکید کرد: توسعه ریلی و افزایش خط دوم و ایجاد باندازها و احداث بندر خشک نیز از دیر وقت به عنوان یک مطالبه جدی است که برای تحقق آن در کنار مدیرکل راه‌آهن شرق قرار داریم و خواستار توجه ویژه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به تقویت نیروی انسانی این اداره کل هستیم.

 

 

 

 

کد خبر 1202772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha