پرداخت ١٠ میلیارد ریال به داروخانه های طرح دارویار گلستان 

حسینی از پرداخت بیش از ١٠ میلیارد ریال به داروخانه های طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت گلستان به منظور اصلاح سیاست های ارزی دارو و در راستای اجرای طرح دارویار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» امروز (پنجشنبه ١٣ مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: طرح دارویار پس از  تغییر قیمت دارو و به منظور حمایت از داروخانه ها جهت جلوگیری از کمبود نقدینگی در بازار دارو از (٢٣ تیر) اجرا شد.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: در مرحله اول اجرای این طرح، ١٠ میلیارد ریال سهم ارز دارو از سوی اداره کل بیمه سلامت گلستان به داروخانه های  استان پرداخت شد.

 

وی اظهارداشت: طرح ملی دارویار به منظور اصلاح سیاست های ارزی دارو و با هدف کاهش پرداختی مردم  و منطقی شدن قیمت دارو اجرا شده است.


حسینی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار به استان برای پرداخت مطالبات داروخانه ها، با پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان تمامی مطالبات داروخانه های استان تا پایان تیرماه پرداخت و تسویه شد.

 

به گفته وی، در این طرح 366 قلم داروی ضروری، یارانه سلامت می گیرند و 119 قلم داروی بدون نسخه که پیش از این تحت پوشش بیمه نبوده اند، تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

 

 

کد خبر 1202833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha