تزریق دز دوم واکس برای زائران ضروری است

پزشکنیا با اشاره به اینکه زائران اربعین حسینی باید در سایت سماح ثبت نام کنند گفت: تزریق دز دوم واکسن کرونا برای زائران ضروری است.

«مهدی پزشک نیا» دبیر ستاد اربعین استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان به برنامه های ستاد اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت زائرین مهمترین اولویت این ستاد است که در این راستا تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است. 

دبیر ستاد اربعین حسینی با اشاره به فعالیت موکب ها، بیان کرد: حفظ و رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط موکبداران و زائرین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

وی همچنین به اهمیت خدمات رسانی مناسب به زائرین اشاره کرد و ادامه داد:تلاش برای خدمت رسانی به زایرین اربعین ازهفته های پیش توسط خادمان حسینی استان در شهرستان مهران آغاز شده شده است.

وی همچنین با بیان اینکه کمک به توسعه زیرساختها،راه ها و مراکز خدمات رسانی استان ایلام هم اکنون توسط تیمهای کارشناسی و عملیاتی استان مرکزی درحال انجام است، اظهار کرد: در اربعین امسال موکب های استان مرکزی در  نقاط مختلف استان، شهرمهران، نجف، مسیر نجف به کربلا وشهر کربلا آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین خواهند بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تزریق دوز تکمیلی واکسن کرونا برای زائران ضروری است و خواستار ثبت نام زایرین در سامانه سماح هستیم.

کد خبر 1202901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha