اجرای طرح اطعام حسینی با برپایی ۲۷۴ آشپزخانه در سطح استان البرز

لشینی با اعلام خبر اجرای طرح اطعام حسینی با برپایی ۲۷۴ آشپزخانه در سطح استان، گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار غذای گرم و همچنین توزیع ۱۰۰ هزار سبدکالا میان محرومان از جمله اقدامات ماه محرم در قالب هم افزایی با مراکز نیکوکاری است.

« رضا لشینی» در جریان ویژه برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز ویژه ماه محرم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ویژه مددجویان و با هدف احسان حسینی طرح اطعام نیازمندان در محرم و صفر برپا می شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز افزود: یک میلیون و 600 هزار غذای گرم همچنین توزیع 100 هزار سبدکالا میان محرومان از جمله اقدامات ماه محرم در قالب هم افزایی با مراکز نیکوکاری است.

 

به گفته وی، طرح اطعام حسینی با برپایی سفره معیشت نیازمندان با برپایی 274 آشپزخانه در سطح استان اجرا می گردد.

 

وی با اشاره به اهمیت اطعام عزاداران حسینی بیان کرد: رعایت قوانین بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا با در نظر گرفتن طرح جمع آوری نذورات که با اهتمام گروه های جهادی، بسیجیان، هیئت های مذهبی انجام می شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز خاطرنشان کرد: مشارکت مردم و خیران با هدف مشارکت در طرح اطعام حسینی در ماه محرم و صفر با همراهی 400 مرکز نیکوکاری وابسته به این نهاد انجام می شود.

 

 

کد خبر 1203092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha