شهادت مزد اخلاص سربازان حاج قاسم سلیمانی بود

ابراهیمی از شهدای خانطومان به عنوان فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و افزود: شهادت مزد اخلاص شهید رحیم کابلی، روحانی شهید محمدامین کریمیان و شهید مصطفی تاش موسی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «هادی ابراهیمی» امشب( ۱۴مرداد) در برنامه وداع با شهیدان مدافع حرم رحیم کابلی، مصطفی تاش موسی و حجت الاسلام محمد امین کریمیان که با عنوان حسینیه برگ گل سرخ به ابتکار شبکه استانی تبرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین عليه السلام  و تبریک به مناسبت بازگشت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از خانطومان سوریه، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم حال و هوای استان ولایتمدار و شهید پرور مازندران را عاشورایی کردند قدردان این حضور هستیم.


مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران با بیان اینکه حضور شهدا و خانواده های معظم این مردان خدایی در صدا و سیمای مرکز مازندران افتخار بزرگی برای این مجموعه محسوب می شود، افزود: اجتماع های عظیم عزاداران محرم حسینی در مراسم های وداع با پیکر های تازه تفحص شده در شهرستان های استان مازندران به نحو شایسته ای برگزار شد و تلاش شده هم نوا با مردم این مراسم ها در قاب تصویر گنجانده شود.

 

ابراهیمی با بیان اینکه استقلال و آزادی و امیت امروز را مدیون شهدا و صبر و ایثار خانواده های معظم شهدا هستیم، گفت: تلاش داریم برنامه های صدا و سیمای استان بعد از عاشورا و پایان مراسم های وداع و تشییع شهدای مدافع حرم نیز با محوریت همین شهدا که پیام آوران عاشورا در عصر حاضر هستند بر روی آنتن برود.

 

وی از شهدای خانطومان به عنوان فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و افزود: شهادت مزد اخلاص شهید رحیم کابلی، روحانی شهید محمدامین کریمیان و شهید مصطفی تاش موسی بوده است.

کد خبر 1203112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha