برنامه های هفته خبرنگار در خراسان جنوبی تشریح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به تشریح برنامه های هفته خبرنگار در استان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، «علی فرخنده» با بیان این که به دلیل همزمانی روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی با ایام تاسوعا و عاشورا، امسال با برنامه هایی متفاوت این روز را گرامی خواهیم داشت، ادامه داد: سه شنبه 18 مردادماه، دیدار اصحاب رسانه استان با نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در ادامه این برنامه، دیدار و عرض خداقوت به تعدادی از رسانه های استان انجام خواهد گرفت، اضافه کرد: پنجشنبه 20 مردادماه، نشست اصحاب رسانه با استاندار در صبح و غبارروبی مزار شهدا در ساعت 5 عصر انجام می گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به حضور منسجم اصحاب رسانه در نماز جمعه 21 مردادماه، اشاره کرد و افزود: شنبه 22 مردادماه، صبح و عصر، دیدار و عرض خداقوت به رسانه ها را خواهیم داشت.

 

فرخنده با اشاره به برگزاری یادواره شهدای رسانه در محل حسینیه جماران با همکاری هیات رزمندگان اسلام، ساعت 20:30 روز شنبه 22 مردادماه، عنوان کرد: این برنامه با توجه به قرار گرفتن در ایام محرم و با هدف بزرگداشت مقام شهید صارمی و شهید محمدناصر ناصری، برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد.

 

وی یادآورشد: در این مراسم از خانواده شهدا و جانبازان رسانه نیز تقدیر می شود.

 

فرخنده خاطرنشان کرد: دیدار با رسانه های شهرستان ها، دیدار با خانواده شهدا رسانه، تجلیل از پیشکسوتان رسانه و مانور رسانه ای جهاد تبیین با محوریت نماز، امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان از دیگر برنامه های این ایام است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1203243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha