پخش زنده برنامه های تاسوعا و عاشورای استان اصفهان از سه شبکه سیما

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از پخش زنده ویژه‌برنامه های تاسوعا و عاشورای اصفهان از سه شبکه سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، ایمان خواجه با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) با اشاره به اینکه همه بقاع متبرکه در استان اصفهان در این ایام برنامه‌هایی را برای سخنرانی، مداحی و پذیرایی از هیئات و دسته های عزاداری در دستور کار دارند، اظهار داشت: فعالیت بقاع متبرکه استان اصفهان در ایام مذهبی همواره شاخص بوده و از این رو از صدا و سیما نیز پخش شده است.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: امسال هم طبق سنوات گذشته در قالب طرح بصیرت عاشورایی برنامه‌های ویژه ای در دستور کار بقاع متبرکه قرار گرفت و پیگیری برای پخش برنامه‌ها از شبکه های ملی انجام شده است.

 

خواجه اضافه کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون پخش زنده مراسم‌های عزاداری در امامزاده شاه میرحمزه از شبکه افق و حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل از شبکه قرآن سیما صورت گرفته است.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: برای ایام تاسوعا و عاشورا هم به صورت ویژه مراسم‌های امامزاده شاه میر حمزه در اصفهان، آستان مقدس هلال بن علی (ع) آران و بیدگل و  آستان مقدس ابراهیم سید الکریمان امامزاده نرمی از شبکه‌ های مرکز سیمای اصفهان، شبکه قرآن و شبکه افق پخش خواهد شد.

کد خبر 1203514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha