آغاز تشییع پیکر  روحانی شهید «محمد امین کریمیان» بر دستان مردم ولایتمدار بابلسر

همزمان با تاسوعای حسینی، مردم بابلسر میزبان پیکر شهید حجت‌الاسلام «محمدامین کریمیان» یکی از پنج شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در سوریه هستند و با شهید خود وداع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، پیکر  شهید سرافراز حجت الاسلام والمسلمین «محمدامین کریمیان» عصر یکشنبه (۱۶مرداد) بر دستان‌مردم ولایتمدار و شهیدپرور بابلسر تشییع شد.

 

مردم ولایتمدار بابلسر از شهید کریمیان با گل و گلاب و اسپند استقبال کرده و تا میعادگاه عاشقان و سرای ابدی شهیدشان را تشییع می کنند.

 

تشییع پیکر مطهر حجت الاسلام والمسلمین‌محمدامین کریمیان عصر یکشنبه و در تاسوعای حسینی از سپاه بابلسر به سمت میدان شهدای بیت‌المقدس و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید برگزار و سپس در شهر بهنمیر از مقابل حوزه علی ولی‌الله(ع) بهنمیر در بازارسر به سمت خیابان اصلی و سپس حاجی‌کلا برگزار می شود.

 

پیکر مطهر شهید بنا بر وصیت شهید در مزار شهدای حاجی‌کلای بهنمیر تدفین می‌شود.

 

شهید کریمیان به همراه ۴ همرزم شهیدش یک هفته‌مهمان‌مازندرانی ها بود و این شهید بعد از تشییع در مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی ثامن الحجج برای وداع به تهران رهسپار شد و پس از مراسم وداع در تهران وارد شهر قم شد و پس از طواف در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)؛ مهمان تعدادی از هیات‌های مذهبی در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع)، گلزار شهدا و مدرسه علمیه فیضیه بود و سپس مردم بابلسر در شهر شهید و در شب تاسوعای حسینی با این شهید والامقام وداع کردند.

 

پیکر شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدامین کریمیان عصر امروز روز تاسوعای حسینی (۱۶ مرداد) در  بابلسر تشییع و  در حاجی کلای بهنمیر خاکسپاری می شود.

 

طلبه شهید مدافع حرم «محمدامین کریمیان» ۳۱ شهریور ۱۳۷۳ در روستای حاجی کلا بهنمیر بابلسر (استان مازندران) متولد شد و ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ این شهید روحانی از طلاب ممتاز و شاخص موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم بود. 

کد خبر 1203622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha